OPatriqk 80+ Katılım 20 Nisan 2023 Mesajlar 134 Reaksiyon skoru 22 15 Temmuz 2024 #1 Mizar MZ60 Luna klavye aldım fakat ESC tuşunu kullanmak istediğim de FN+ESC yapmam gerekiyor bunun bir çözümü varsa çok iyi olur
Mizar MZ60 Luna klavye aldım fakat ESC tuşunu kullanmak istediğim de FN+ESC yapmam gerekiyor bunun bir çözümü varsa çok iyi olur