Neler Yeni

Modem DSL ışığı yanmıyor

MrOwl

80+
Katılım
6 Ekim 2022
Mesajlar
9
Dahası  
Reaksiyon skoru
0
İsim
Hikmet Aras
TürkNet'i iptal ettirip Millenicom'a geçtim internet bu sabah kullanabilirsiniz diye mesaj geldi ama DSL ışığım arada yanıp yanıp sönüyor müşteri hizmetlerini arayınca sorun sizde kurulum talep etmediğiniz için elektrikçi çağırmanız gerekiyor diyor. Ama sıfırdan interet bağlatmadığım için gerek var mı ki? Ne yapmam gerek yardımcı olur musunuz elektrikçi çağırmaya gerek var mı?
 

mandog

80+ Silver
Katılım
26 Temmuz 2022
Mesajlar
2,704
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,268
İsim
Mertol
Modem arayüzünden kullanıcı adı şifre girdin mi
 

Kaan ÇABUK

80+ Titanium
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
26,270
En İyi Cevap
1
kullanıcı adı şifre girdinmi
 

Hidro Dinamik

80+ Bronze
Katılım
2 Eylül 2022
Mesajlar
1,179
En İyi Cevap
1
Kurulum yapılmamış olsa yanıp yanıp sönmez. Yanıp sönme sebebi modem ağa bağlanmaya çalışıyor ama başaramıyor. Arkadaşların dediği gibi modem arayüzüne girip yeni hattınıza ait kullanıcı adı ve şifrenizi girmeyi deneyin.

Eğer yinede bağlantı sağlanmıyorsa hatla alakalı bir problem olmuş olabilir. Müşteri hizmetleri bunu sistemden görüp söyleyebiliyor ama işlerine gelmiyor olabilir. Eskisinden daha yüksek hızda internet aboneliği açtırdırdığında SNR Margin değerin aşırı düşmüş dolayısıyla hattın kopup duruyor olabilir.
 

MrOwl

80+
Katılım
6 Ekim 2022
Mesajlar
9
Dahası  
Reaksiyon skoru
0
İsim
Hikmet Aras
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7
Kurulum yapılmamış olsa yanıp yanıp sönmez. Yanıp sönme sebebi modem ağa bağlanmaya çalışıyor ama başaramıyor. Arkadaşların dediği gibi modem arayüzüne girip yeni hattınıza ait kullanıcı adı ve şifrenizi girmeyi deneyin.

Eğer yinede bağlantı sağlanmıyorsa hatla alakalı bir problem olmuş olabilir. Müşteri hizmetleri bunu sistemden görüp söyleyebiliyor ama işlerine gelmiyor olabilir. Eskisinden daha yüksek hızda internet aboneliği açtırdırdığında SNR Margin değerin aşırı düşmüş dolayısıyla hattın kopup duruyor olabilir.
ne yapmam gerekiyor tam olarak
 

Hidro Dinamik

80+ Bronze
Katılım
2 Eylül 2022
Mesajlar
1,179
En İyi Cevap
1
ne yapmam gerekiyor tam olarak
Sorunu anlayacak birini bulana kadar müşteri hizmetlerini arayın.
Elektrikçi çağırın derlerse teknik destek talep et.

Sorun büyük ihtimal sistemsel ama merak ettiğim noktalar var. Turknette aldığınız hız ile millenicomdan alacağınız hız nedir?

Ayrıca Adsl/VDSL veya fiber hangisini kullanıyorsunuz?

Adsl veya VDSL ise; İnternet veya telefon kablonuz direk duvardan veya dışarıdan gelip modeme mi giriyor yoksa içeride 2 şerli olarak başka bir kabloya ek yapılıp modeme öyle mi bağlanıyor? Dsl kablosu için 2 şerli 2 bakır bağlanır bunlar birbirine temas ettiğinde veya 2li grubun kablolarında temassızlık olduğunda çeşitli sorunlar olabiliyor. Böyle bir durumda genelde dsl ışığı hiç yanmaz ama modem yazılımları birbirinden farklı olduğundan tepkiler değişkenlik gösterebilir.
 

Yusufx

80+ Gold
Katılım
22 Ağustos 2021
Mesajlar
7,188
Dahası  
Reaksiyon skoru
4,198
İsim
Yusuf
İlgilendiği Kategoriler
İç donanımlar , Toplama Bilgisayar Tavsiye
Modemin kurulumunu yaptın mı modemdeki ıpden girip hızlı kurulum vb
 

MigrosJET

80+ Bronze
Katılım
9 Ocak 2021
Mesajlar
686
Dahası  
Reaksiyon skoru
227
İsim
Martyn McMillan
Aynı sorunu ben de yaşadım zamanında. Sürekli modeme reset atıp kurulumunu yapmıştım ama düzenlemişti. Sonunda geldi ama nedenini bilmiyorum.
 
Top Bottom