Bu bendedde oluyor. Cidden artık sıkmaya başladı. Bunu diğer oyunlarda nasıl yapacağım. Ayarın adı nedir.Bu dalgalanma değil kenar yumuşatma ile alakalı bir durum. Oyunlarda kenar yumuşatmayı açarsan sorunun gider.
ya pc alıyon 20 25K sonra böyle hatalar can sıkıyo hevesim kaçıyorBu bendedde oluyor. Cidden artık sıkmaya başladı. Bunu diğer oyunlarda nasıl yapacağım. Ayarın adı nedir.
vallah öyle. oyunda her ayarı fullesemde böyle oluyor.denedim ama fps çok düşüyor ve uzaktaki bloklar bozuluyor 15 fps ciavarı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
ya pc alıyon 20 25K sonra böyle hatalar can sıkıyo hevesim kaçıyor
Nede bu kadar düştü15 fps
fule çektim kenar yumuşatmayıArabanın kenarlarına ve yol çizgilerine bak. Elle çizsem daha güzel olur. Halbuki grafikler full de
Alıntıyı görüntüle
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Nede bu kadar düştü
Nerden yapıyoryuzfule çektim kenar yumuşatmayı
ayarları aç kral mc den yaptım asettoda varmı bilmiyorum ama kenar yumuşatmayı fulleNerden yapıyoryua