Monitör karşılaştırma

dostum video falan çekip yt ye at linkini at bura bakayım nası oldugunu görmeyince bişey diyemiyorum. ama ben monitörü taktım çalıştırdım 1920 ye 1080 çözünürlükte çalıştır oyununkide öyle olsun. renkler için Gaming modunu seçtim bide Response Time 3 yaptım başka bişeyyapmadım
yarın atiyim şimdi telefonun şarjı falan yok
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,900
Mesajlar
11,071,468
Üyeler
198,004
Son üye
Golimot
Geri
Top