Neler Yeni

Yardım ❗ Monitör Ölü Piksel Sorusu

Beguile

80+ Bronze
Katılım
5 Haziran 2023
Mesajlar
856
Dahası  
Reaksiyon skoru
477
İsim
Beguile
Arkadaşlar merhaba, Asus VP249QGR monitörü satın aldım. Monitörde 1 tane ölü piksel çıktı. Çok dikkatli bakınca farkedebiliyorsunuz. Sizce bu ölü piksel çoğalır mı? Aldığım yer incelenmesi için yaklaşık 21 iş günü bekleyebileceğimi söyledi. Yeni sistem'de satın aldım. 21 gün beklemek istemiyorum. Sizce ne yapmalıyım?

Fotoğraflar;
 

Livaković

80+ Silver
Katılım
24 Eylül 2022
Mesajlar
2,763
Arkadaşlar merhaba, Asus VP249QGR monitörü satın aldım. Monitörde 1 tane ölü piksel çıktı. Çok dikkatli bakınca farkedebiliyorsunuz. Sizce bu ölü piksel çoğalır mı? Aldığım yer incelenmesi için yaklaşık 21 iş günü bekleyebileceğimi söyledi. Yeni sistem'de satın aldım. 21 gün beklemek istemiyorum. Sizce ne yapmalıyım?
Ölü piksel köşelerdeyse ve bu ürünüde zor bir şekilde aldıysan böyle kullanmanızı tavsiye ederim çünkü 1 kere iade ettikten sonra aldığınız fiyatın iki katıyla alıyorsunuz şimdi kusurlu adam 0 parası veriyor diyenlerde gelecektir mesajımda zaten cevabınıda belirttim
Mesaj otomatik birleştirildi:

Arkadaşlar merhaba, Asus VP249QGR monitörü satın aldım. Monitörde 1 tane ölü piksel çıktı. Çok dikkatli bakınca farkedebiliyorsunuz. Sizce bu ölü piksel çoğalır mı? Aldığım yer incelenmesi için yaklaşık 21 iş günü bekleyebileceğimi söyledi. Yeni sistem'de satın aldım. 21 gün beklemek istemiyorum. Sizce ne yapmalıyım?

Fotoğraflar;
ayrıca servis 21 gün bekletmez o kadar bekleyeni hiç görmedim max 1 haftada servis sonucu söyler ama burda olay satıcıda ve satıcıda iade değişime pek sıcak bakmıyor tavırlarındanda anladığım kadarıyla
 

Beguile

80+ Bronze
Katılım
5 Haziran 2023
Mesajlar
856
Dahası  
Reaksiyon skoru
477
İsim
Beguile
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Ölü piksel köşelerdeyse ve bu ürünüde zor bir şekilde aldıysan böyle kullanmanızı tavsiye ederim çünkü 1 kere iade ettikten sonra aldığınız fiyatın iki katıyla alıyorsunuz şimdi kusurlu adam 0 parası veriyor diyenlerde gelecektir mesajımda zaten cevabınıda belirttim
Mesaj otomatik birleştirildi:


ayrıca servis 21 gün bekletmez o kadar bekleyeni hiç görmedim max 1 haftada servis sonucu söyler ama burda olay satıcıda ve satıcıda iade değişime pek sıcak bakmıyor tavırlarındanda anladığım kadarıyla
Bir yerden de hak veriyorum bu kadar uzun olmasına ama karar veremedim.
 

quejy

80+ Bronze
Katılım
6 Haziran 2021
Mesajlar
1,635
Dahası  
Reaksiyon skoru
405
İsim
halil
iade&değişim
 
Katılım
21 Mayıs 2023
Mesajlar
372
Bir yerden de hak veriyorum bu kadar uzun olmasına ama karar veremedim.
Kral benim bı tanidigim vardı itopyadan almış işte 2-3 yıl mi ne olmuş sistemi alalı 4 tane ölü pixel var öyle alıcı gözüyle bakarsan fark edersin diyordu benim çok umrumda değil dyordu bangır bangır valosunu da oynuyordu yayını da yapıyordu ölü pixel dediğin şey için 1 haftaya değmez
 

Trifact

80+ Silver
Katılım
3 Kasım 2022
Mesajlar
3,272
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,555
İsim
Yusuf
Arkadaşlar merhaba, Asus VP249QGR monitörü satın aldım. Monitörde 1 tane ölü piksel çıktı. Çok dikkatli bakınca farkedebiliyorsunuz. Sizce bu ölü piksel çoğalır mı? Aldığım yer incelenmesi için yaklaşık 21 iş günü bekleyebileceğimi söyledi. Yeni sistem'de satın aldım. 21 gün beklemek istemiyorum. Sizce ne yapmalıyım?

Fotoğraflar;
yeni satın aldıysan direk iade veya değişimi başlat öyle 21 gün inceleme falan yok canım benim. o inceleme dediğin şey satın aldın farzımisal 2-3 ay geçti sonra işlem başlattığında oluyor. 1 piksel bile fabrikasyon ayıplı maldır iade de edilir değişimde talep edilir. ve sakıııın özellikle belirtiyorum sakııııın diyerek. '' 1 piksel hata sınıfına girmiyor en az 3 piksel olacakta 3 piksel röveşeta atacakta muslera kurtaracak anca öyle değişim veya iade alabiliriz gibi saçmalayan firmaları dinleme'' direk itiraz et inat ederlerse doğru tüketici hakem heyetine git.
 

Livaković

80+ Silver
Katılım
24 Eylül 2022
Mesajlar
2,763
yeni satın aldıysan direk iade veya değişimi başlat öyle 21 gün inceleme falan yok canım benim. o inceleme dediğin şey satın aldın farzımisal 2-3 ay geçti sonra işlem başlattığında oluyor. 1 piksel bile fabrikasyon ayıplı maldır iade de edilir değişimde talep edilir. ve sakıııın özellikle belirtiyorum sakııııın diyerek. '' 1 piksel hata sınıfına girmiyor en az 3 piksel olacakta 3 piksel röveşeta atacakta muslera kurtaracak anca öyle değişim veya iade alabiliriz gibi saçmalayan firmaları dinleme'' direk itiraz et inat ederlerse doğru tüketici hakem heyetine git.
yada hiç bu aksiyonlara girmeyerek cayma hakkı diyerek iade edilebilir.
 

Trifact

80+ Silver
Katılım
3 Kasım 2022
Mesajlar
3,272
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,555
İsim
Yusuf
yada hiç bu aksiyonlara girmeyerek cayma hakkı diyerek iade edilebilir.
reddediyor kanka işte firma işine gelmezse. kendi çapında bahane üretip sürenin uzamasını istiyor bezdirme politikasıda diyebiliriz. sende tüketici hakem heyetinde hakkını aramak zorunda kalıyorsun
 

Livaković

80+ Silver
Katılım
24 Eylül 2022
Mesajlar
2,763
reddediyor kanka işte firma işine gelmezse. kendi çapında bahane üretip sürenin uzamasını istiyor bezdirme politikasıda diyebiliriz. sende tüketici hakem heyetinde hakkını aramak zorunda kalıyorsun
reddediyorda hocam konu sahibi ölü pikseli söylemese satıcı direk panele iki bakar hatta genelde bakmadan direk iade onaylıyorlarlar ben böyle ölü pikselli ghostingli ürünü cayma hakkı diyerek çok iade ettim biraz aklı çalıştırmak sorunu hemen çözebiliyor
 

Trifact

80+ Silver
Katılım
3 Kasım 2022
Mesajlar
3,272
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,555
İsim
Yusuf
reddediyorda hocam konu sahibi ölü pikseli söylemese satıcı direk panele iki bakar hatta genelde bakmadan direk iade onaylıyorlarlar ben böyle ölü pikselli ghostingli ürünü cayma hakkı diyerek çok iade ettim biraz aklı çalıştırmak sorunu hemen çözebiliyor
akıl çalıştırmakla alakası yok. firma sana diyorki ben iade almayacağım benim uydurduğum kuralımda 1 piksel kabul edilebilir ve iadeyi reddediyorum veya 21 iş günü bekletirim veya servise gönderirim onay gelirse veya DOA raporu olmadan almam diyor. şimdi bu bahsettiğim çeşitlemeleri diyen firmaya ne yapabilirsin. aklını çalıştırdığında iaden bu kötü niyetli firmada kabul mu buluyor. hayır. firma zaten kötü niyetli seni bezdirmeye caydırmaya ürünü iade ettirmemeye çalışıyor. senin dediğin iade alımları iyi niyetli firmalar gerçekleştiriyor. fakat kötü niyetli firmalar bu anlattığım şekilde yapıyor ve ürünü sana olduğu gibi geri gönderiyor. aldığın ürün senle firma arasında sürekli pinpon topu gibi sekip sekip geri geliyor ve tek çağre tüketici hakem heyetine gitmek kalıyor.
 
Son düzenleme:

Nitury

80+
Katılım
31 Mayıs 2023
Mesajlar
14
Dahası  
Reaksiyon skoru
3
İsim
Koray Kırsan
Mesajları hepsini okudum üzücü bir durum. Hiç beklemeden tüketici haklarına başvurmak en iyisi olur. Bir bozuk piksel olsa yine kusurludur çok uğraşacaksınız başka bir alternatifimiz yok. Geçmiş olsun diliyorum
 

brsokcu

80+ Bronze
Katılım
9 Eylül 2020
Mesajlar
1,699
Asusun ölü piksel politikasi çöp Ekranı 4 e bölüyorlar her bölgede bir tane ölü piksel varsa garantiye dahil ediyorlar. İki tane Asus monitör aldım. İkisinde de ölü piksel çıktı aldığım yer ile görüşüp değiştirttim. Değiştirmezler ise tüketici hakem heyetine başvur. Kesin çözüm. Asusu değil aldığın yeri değişim yapmadığı için dava edeceksin. Çünküm asus itiraz edebilir yazılı politikası var bu durumlar için adamların
 

Livaković

80+ Silver
Katılım
24 Eylül 2022
Mesajlar
2,763
akıl çalıştırmakla alakası yok. firma sana diyorki ben iade almayacağım benim uydurduğum kuralımda 1 piksel kabul edilebilir ve iadeyi reddediyorum veya 21 iş günü bekletirim veya servise gönderirim onay gelirse veya DOA raporu olmadan almam diyor. şimdi bu bahsettiğim çeşitlemeleri diyen firmaya ne yapabilirsin. aklını çalıştırdığında iaden bu kötü niyetli firmada kabul mu buluyor. hayır. firma zaten kötü niyetli seni bezdirmeye caydırmaya ürünü iade ettirmemeye çalışıyor. senin dediğin iade alımları iyi niyetli firmalar gerçekleştiriyor. fakat kötü niyetli firmalar bu anlattığım şekilde yapıyor ve ürünü sana olduğu gibi geri gönderiyor. aldığın ürün senle firma arasında sürekli pinpon topu gibi sekip sekip geri geliyor ve tek çağre tüketici hakem heyetine gitmek kalıyor.
n11 trendyol hepsiburada aracı firmalara güvenip 200 300 daha ucuz diye blinmedik yerlerden alıınırsa sonrada ben iade almıyorum diyince satıcı burda alıcı konu açıyorsa bu alıcının kusurudur kimse kusura bakmasın daha önceki konularımdan bilir belki bazı kişiler burda açtımmı konuyu hatırlamıyorum trendyola güvenip en fiyat satıcısından 200 300 ucuz diye bir monitör satın aldım lgnin aldığım güne lanet olsun ürün geldi babamla açtık ulan ne göreyim daha açar açmaz ambalajlar yok bildiğiniz pazar poşetine koymuş monitörü içine sokmuş göndermiş içinde aksesuar kitide vardı onunda kutu açık yırtık pırtık kutu desen zaten yeni olduğuyla alakası yok satıcıyı o gün ben aradım içime kurt düştü dedim bu üretimdemi böyle geliyor adam beni keklemek için utanmadan evet diyor ambalajlar böyle geliyor diyor bende dedim alla alla benmi takıntı yapıyorum neyse dedim sonra internetten aynı modelin 0 kapalı kutu açılımlarını izledim benim gibi olan tek 1 kutu açılışı böyle olan video yok adamı ertesi gün tekrar aradım ürünü almadan öncede ben bu adama sordum dedimki hocam ben bu ürünü alıcam sıkıntı olursa iade alırmısın dedim oda alırız problem yok dediler aksiyon ertesi günde başlıyor bu olaylar geçen sene yaşanıyor bundan tam 1 yıl önce bu zamanlar adam banamısın demiyor diyorki ürünü servise getir doa raporu al ben ordan anladım zaten bir b*kluk olduğunu adam bu ürünü birinde patlatacaktı ama yanlış adama çattı benimde inadım inattır başkası olsa kullanırdı thh felan konu uzardı 15 gün içinde dedimki bu ürünü iade edicem asla iade almıcam dedi servise en az 2 kere gittim adam diyorki suratsız bir lg servisinde bir amcamız vardı zaten hiç yardımcı olmadı şube ismi vermiyeceğim adamı durmadan sapık gibi darladım dedimki bu ürün teşhir ürün üstleik lg monitörlerde ekran süresi var ne kadar çalıştırıldığına dair 1200 saat yazıyordu siz düşünün ikinci el ürün resmen 1200 saatide başka birine satıp sorunlu diye doa raporu alıp muhtemelen ürünü satıcıya iade etmiş satıcıda bunu 0 diye tekrar birine kitlemeye çalışmış aklında birine patlatmak vardı o kurbanda ben olacaktım onun gözünde adamı whatsaptan kişisel hattından durmadan aradım 1 kere iadeye gönder dedi reddetti dedim şakamı yapıyorsun kafamı buluyorsun adamı arıyorum benim zararımı kim karşılayacak dedim adam utanmaz hala ürün 0 diyor yav kardeşim bari teşhir ürün satacaksın bari ambalajlarını bul paketle öyle gönder bu kadarmı yüzsüz olur bir insan adamı tüm forumlarda yaşadığım olayları dökünce şikayetvarada yazınca 1 gün sonra whatsaptan dedi sen bana ürünü gönder ben iade alıcam dedim saolasın sonra bana birde dediki birdaha bilmediğin yerlerden almazsın diye birde bana çemkiriyor o an ben bir şey deseydim muhtemelen iade almazdı zaten zar zor iade ediyordum bir şey demedim iade alsında ne hali varsa görsün kafasındayım iade gittikten 1 saat sonrada başarıyla iademi gerçekleşitrdim uzun lafın kısası adam gibi satıcıdan alınmazsa böyle durumlar yaşanır satıcı vatan mediamartk amazon değilse o aradığınız kaliteyi bulamazsınız bu olaydan sonrada kılıf olur işte küçük malzemeler olur bunlar harici pazaryeri satıcılarından hiç teknolojik ürün almadım almamda vatan gibi yerlerden aldım çokda memnunum 0 sa 0 diyor adamlar onlarda tabi sütten ak kaşık değiller tabi ama bu pazar yeri satıcılarına göre daha çok önem veriyorlar anlatmak istediğim bu işte vatan kazık hahaha kazık yedin diyen bazı arkadaşlar oluyor sonra burda 200 300den kaçayım derken böyle konular açılabiliyor bu dediğim bu arada genel ben bu arkadaşa demiyorum vatandan kazık yedin diyip gülüpte konu açanlara lafım herzaman 200 300 daha fazla ver büyük yerden al kafasındayım ben bu adama laf anlatırken boğazlarım zedelendi serum aldım hasta oldum
 
Top Bottom