MSI GM11 Mouse 175tl 🎉

Bende vardı bu mouse 2 gün önce Zoe sattım çok berbat bi mouse ne tutuşu iyi nede mouse padde kayması çok kötü bilginiz olsun Logitech g102 aldım
İncelemesini de izledim ve iade ettim teşekkürler uyarınız için. G102 alacaktım kartta 150 tl kalmış ne zaman iade olur bir bilginiz var mı?
 
altında siyah skatez var diyeyim çok kötü. Ptfe skatez olan birşeyler al viper mini gibi. Clickleri birkaç ay sonra gıcırdamaya başladı algıladıktan sonra hala basmaya devam edince gıcırdıyor bildiğin ve çok kötü bir his
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

ha birde bu mouseyle csgo oynuyordum mouse maçın ortasında temazsızlık yaptı ve gitti şuan kullanamıyorum kablodaki sorundan dolayı
 
Bende vardı bu mouse 2 gün önce Zoe sattım çok berbat bi mouse ne tutuşu iyi nede mouse padde kayması çok kötü bilginiz olsun Logitech g102 aldım
G102 de kötü. Orta tekerlek tuşu 1 ay sonra çift basmaya başladı. Ve altı pek kaymıyor pad yoksa. Geçen gün 200 TL rival 3 düşmüştü ona baksaydınız keşke.
 
ben beğenmeyip iade etmiştim.
 
5 PARA ETMEZ ARKADAŞLAR
 
Yaklaşık 1 ay kullandım ve fotoda görüldüğü gibi boyası kalkmaya başladı.Bugüne kadar 3-4 mouse kullandım,en kötüsü buydu.Şuan bi kenarda duruyor satmaya bile tenezzül etmiyorum.
Yemek filan yerken kullandın hep herhalde yağlı ellerle. Ya da elinin içi çok terliyor.
 
Geri
Top