𝙅𝙤𝙣 𝙎𝙣𝙤𝙬
80+ Platinum
- Katılım
- 3 Aralık 2020
- Mesajlar
- 11,754
- Reaksiyon skoru
- 6,976
Bende vardı bu mouse 2 gün önce Zoe sattım çok berbat bi mouse ne tutuşu iyi nede mouse padde kayması çok kötü bilginiz olsun Logitech g102 aldımGerçekten mi? Aldım acaba iade mi etsem. Mouse büyük mü? Çok kararsız kaldım siz böyle deyince.
