MSI, Hepsiburada monitör değişimi rezaleti

Berkut

80+
Katılım
19 Kasım 2023
Mesajlar
20
Reaksiyon skoru
5
Herkese merhaba,
Ben yandım başkaları da yanmasın diye bu konuyu açıyorum. Olay yaklaşık 3 yıl önce aldığım G241 model MSI monitörümün bozulması ile başladı. Garantisi devam ettiğinden kendim servis point Şişli şubesine götürerek elden teslim ettim. Ürün alındıktan hemen bir gün sonra bana iade değişim raporu mail yolu ile gönderildi. Ben de saf olduğumdan sevindim ne güzel tamir süreciyle uğraşmadan hızlıca bir ürün alıp bilgisayarsız kalmayacağım diye.

Neyse, sonrasında ben de raporda söylendiği gibi satın aldığım Hepsiburada ile iletişime geçtim. Mesaj yolu ile bu işi halletmeye çalıştım fakat talebim açıkça değişim olmasına rağmen iade talebi olarak açıldı. Telefon trafiği vs. derken değişim talebi olarak güncellemeyi başardım. Fakat gelin görün ki defalarca telefonda ve mesaj yolu ile söylememe rağmen bana değişim ile ilgili hiçbir soru sorulmadan tarafıma ücret iadesi yapılmış. Tabii ki de 3 yıl önceki fatura bedeli olan 1800 TL üzerinden. Durumu gördüğüm gibi Hepsiburada'yı tekrar aradım durumu anlattım bana satıcının artık bu modeli satmadığını bu sebeple ellerinde olmadığından değişim yapamayacaklarını söylediler. Ben muadil bir ürünü de kabul edeceğimi belirttiğim halde aynısı olmadıkça değişim yapamayız cevabı verildi. Bunun üzerinde ben de değişim yapmayacaksanız bile ürünlerin fiyatı o zamankinin yaklaşık 3 katı olduğundan en azından uygun bir ücret iadesi yapmalısınız dedim. Bana yine satıcının ürünü satmadığını bu sebeple aradaki farkı ödeyemeyeceklerini söylediler. Tüketici hakem heyetine gideceğimi söylediğimde de yasal haklarınızı kullanabilirsiniz diyerek telefonu kapattılar.

Kısacası oldu bittiye getirerek değişim istediğim ürünümün 3 yıl önceki fatura tutarını iade ettiler. Bu şekilde olan diğer olaylarda bir alt model vs önerildiğini gördüğüm halde bana hiçbir değişim önerisinde bile bulunmadılar.

Sonuç olarak aldığınız MSI ürününüz artık satılmıyorsa dua edin bozulmasın, yoksa tamir veya değişim olmadan yıllar önceki fatura bedeli size ödenecek ve ortada kalacaksınız. Hepsiburada isesatıcının yanında olup sizin talepleriniz umursamayacak.

Tüketici hakem heyetine başvuracağım tabii ki de. MSI globale vs. de mail attım. Sağ olsunlar bu süreç birkaç ay sürecek gibi olduğundan yeni bir monitör almak zorunda kalacağım. Uzun bir yazı oldu ama süreci açıklamak istedim ki başkaları da güvenip bu iki firmadan alışveriş yapmasın.
 

Ekler

  • 4fc8dfcb382da2c24737ba9d920ba2af-2_page-0001.jpg
    4fc8dfcb382da2c24737ba9d920ba2af-2_page-0001.jpg
    3 MB · Hit: 112
  • 1111111.png
    1111111.png
    137.6 KB · Hit: 119
  • 2.png
    2.png
    174.5 KB · Hit: 108
  • screenshot-www.hepsiburada.com-2024-09-30-22-01-36-482.png
    screenshot-www.hepsiburada.com-2024-09-30-22-01-36-482.png
    194.5 KB · Hit: 97
  • screenshot-www.hepsiburada.com-2024-09-30-22-03-06-842.png
    screenshot-www.hepsiburada.com-2024-09-30-22-03-06-842.png
    142.1 KB · Hit: 106
Mantıken sen haklısın ama mantık her zaman ön plana çıkmıyor dünyamızda ve ülkemizde.
Satıcı ürünü satmıyorsa değişim yapamaz o kısım mantıklı ama senin kısmında da fiyatının şuanki halinde iade edilmesi gerektiği mantıklı.
Zor gerçekten
 
Herkese merhaba,
Ben yandım başkaları da yanmasın diye bu konuyu açıyorum. Olay yaklaşık 3 yıl önce aldığım G241 model MSI monitörümün bozulması ile başladı. Garantisi devam ettiğinden kendim servis point Şişli şubesine götürerek elden teslim ettim. Ürün alındıktan hemen bir gün sonra bana iade değişim raporu mail yolu ile gönderildi. Ben de saf olduğumdan sevindim ne güzel tamir süreciyle uğraşmadan hızlıca bir ürün alıp bilgisayarsız kalmayacağım diye.

Neyse, sonrasında ben de raporda söylendiği gibi satın aldığım Hepsiburada ile iletişime geçtim. Mesaj yolu ile bu işi halletmeye çalıştım fakat talebim açıkça değişim olmasına rağmen iade talebi olarak açıldı. Telefon trafiği vs. derken değişim talebi olarak güncellemeyi başardım. Fakat gelin görün ki defalarca telefonda ve mesaj yolu ile söylememe rağmen bana değişim ile ilgili hiçbir soru sorulmadan tarafıma ücret iadesi yapılmış. Tabii ki de 3 yıl önceki fatura bedeli olan 1800 TL üzerinden. Durumu gördüğüm gibi Hepsiburada'yı tekrar aradım durumu anlattım bana satıcının artık bu modeli satmadığını bu sebeple ellerinde olmadığından değişim yapamayacaklarını söylediler. Ben muadil bir ürünü de kabul edeceğimi belirttiğim halde aynısı olmadıkça değişim yapamayız cevabı verildi. Bunun üzerinde ben de değişim yapmayacaksanız bile ürünlerin fiyatı o zamankinin yaklaşık 3 katı olduğundan en azından uygun bir ücret iadesi yapmalısınız dedim. Bana yine satıcının ürünü satmadığını bu sebeple aradaki farkı ödeyemeyeceklerini söylediler. Tüketici hakem heyetine gideceğimi söylediğimde de yasal haklarınızı kullanabilirsiniz diyerek telefonu kapattılar.

Kısacası oldu bittiye getirerek değişim istediğim ürünümün 3 yıl önceki fatura tutarını iade ettiler. Bu şekilde olan diğer olaylarda bir alt model vs önerildiğini gördüğüm halde bana hiçbir değişim önerisinde bile bulunmadılar.

Sonuç olarak aldığınız MSI ürününüz artık satılmıyorsa dua edin bozulmasın, yoksa tamir veya değişim olmadan yıllar önceki fatura bedeli size ödenecek ve ortada kalacaksınız. Hepsiburada isesatıcının yanında olup sizin talepleriniz umursamayacak.

Tüketici hakem heyetine başvuracağım tabii ki de. MSI globale vs. de mail attım. Sağ olsunlar bu süreç birkaç ay sürecek gibi olduğundan yeni bir monitör almak zorunda kalacağım. Uzun bir yazı oldu ama süreci açıklamak istedim ki başkaları da güvenip bu iki firmadan alışveriş yapmasın.
Haklısın ama haklı olduğun halde maalesef işler istediğimiz gibi yürümüyor geçmiş olsun siz yinede yasal haklarınızı tam ve doğru şekilde kullanıp hakkınızı arayın.
 
Herkese merhaba,
Ben yandım başkaları da yanmasın diye bu konuyu açıyorum. Olay yaklaşık 3 yıl önce aldığım G241 model MSI monitörümün bozulması ile başladı. Garantisi devam ettiğinden kendim servis point Şişli şubesine götürerek elden teslim ettim. Ürün alındıktan hemen bir gün sonra bana iade değişim raporu mail yolu ile gönderildi. Ben de saf olduğumdan sevindim ne güzel tamir süreciyle uğraşmadan hızlıca bir ürün alıp bilgisayarsız kalmayacağım diye.

Neyse, sonrasında ben de raporda söylendiği gibi satın aldığım Hepsiburada ile iletişime geçtim. Mesaj yolu ile bu işi halletmeye çalıştım fakat talebim açıkça değişim olmasına rağmen iade talebi olarak açıldı. Telefon trafiği vs. derken değişim talebi olarak güncellemeyi başardım. Fakat gelin görün ki defalarca telefonda ve mesaj yolu ile söylememe rağmen bana değişim ile ilgili hiçbir soru sorulmadan tarafıma ücret iadesi yapılmış. Tabii ki de 3 yıl önceki fatura bedeli olan 1800 TL üzerinden. Durumu gördüğüm gibi Hepsiburada'yı tekrar aradım durumu anlattım bana satıcının artık bu modeli satmadığını bu sebeple ellerinde olmadığından değişim yapamayacaklarını söylediler. Ben muadil bir ürünü de kabul edeceğimi belirttiğim halde aynısı olmadıkça değişim yapamayız cevabı verildi. Bunun üzerinde ben de değişim yapmayacaksanız bile ürünlerin fiyatı o zamankinin yaklaşık 3 katı olduğundan en azından uygun bir ücret iadesi yapmalısınız dedim. Bana yine satıcının ürünü satmadığını bu sebeple aradaki farkı ödeyemeyeceklerini söylediler. Tüketici hakem heyetine gideceğimi söylediğimde de yasal haklarınızı kullanabilirsiniz diyerek telefonu kapattılar.

Kısacası oldu bittiye getirerek değişim istediğim ürünümün 3 yıl önceki fatura tutarını iade ettiler. Bu şekilde olan diğer olaylarda bir alt model vs önerildiğini gördüğüm halde bana hiçbir değişim önerisinde bile bulunmadılar.

Sonuç olarak aldığınız MSI ürününüz artık satılmıyorsa dua edin bozulmasın, yoksa tamir veya değişim olmadan yıllar önceki fatura bedeli size ödenecek ve ortada kalacaksınız. Hepsiburada isesatıcının yanında olup sizin talepleriniz umursamayacak.

Tüketici hakem heyetine başvuracağım tabii ki de. MSI globale vs. de mail attım. Sağ olsunlar bu süreç birkaç ay sürecek gibi olduğundan yeni bir monitör almak zorunda kalacağım. Uzun bir yazı oldu ama süreci açıklamak istedim ki başkaları da güvenip bu iki firmadan alışveriş yapmasın.
Kardeşim tüketici hakem heyetine şikayete bulunduğun gibi cimer e de şikayet de bulun sonuçta mağdur durumdasın hakkını ara hatta ve hatta gerekirse gerekli makamlarca yasal işlem başlat
 
Dediğiniz gibi arayabildiğim her yerde hakkımı arayacağım. İnsanlar uğraşmıyor diye bu şekilde umursamadan ücret iadesi yapıyolar.
 
thh ye başvurup 6 aya kadar sonuçlanır sonucunda sen kazanırsın ama işte vakit geçiyor şuan elden başka bişi gelmiyor
 
thh ye başvurup 6 aya kadar sonuçlanır sonucunda sen kazanırsın ama işte vakit geçiyor şuan elden başka bişi gelmiyor
Aynen öyle bakalım yarın direkt olarak satıcı ile de görüşeceğim umarım bir sonuç alabilirim.
 
Herkese merhaba,
Ben yandım başkaları da yanmasın diye bu konuyu açıyorum. Olay yaklaşık 3 yıl önce aldığım G241 model MSI monitörümün bozulması ile başladı. Garantisi devam ettiğinden kendim servis point Şişli şubesine götürerek elden teslim ettim. Ürün alındıktan hemen bir gün sonra bana iade değişim raporu mail yolu ile gönderildi. Ben de saf olduğumdan sevindim ne güzel tamir süreciyle uğraşmadan hızlıca bir ürün alıp bilgisayarsız kalmayacağım diye.

Neyse, sonrasında ben de raporda söylendiği gibi satın aldığım Hepsiburada ile iletişime geçtim. Mesaj yolu ile bu işi halletmeye çalıştım fakat talebim açıkça değişim olmasına rağmen iade talebi olarak açıldı. Telefon trafiği vs. derken değişim talebi olarak güncellemeyi başardım. Fakat gelin görün ki defalarca telefonda ve mesaj yolu ile söylememe rağmen bana değişim ile ilgili hiçbir soru sorulmadan tarafıma ücret iadesi yapılmış. Tabii ki de 3 yıl önceki fatura bedeli olan 1800 TL üzerinden. Durumu gördüğüm gibi Hepsiburada'yı tekrar aradım durumu anlattım bana satıcının artık bu modeli satmadığını bu sebeple ellerinde olmadığından değişim yapamayacaklarını söylediler. Ben muadil bir ürünü de kabul edeceğimi belirttiğim halde aynısı olmadıkça değişim yapamayız cevabı verildi. Bunun üzerinde ben de değişim yapmayacaksanız bile ürünlerin fiyatı o zamankinin yaklaşık 3 katı olduğundan en azından uygun bir ücret iadesi yapmalısınız dedim. Bana yine satıcının ürünü satmadığını bu sebeple aradaki farkı ödeyemeyeceklerini söylediler. Tüketici hakem heyetine gideceğimi söylediğimde de yasal haklarınızı kullanabilirsiniz diyerek telefonu kapattılar.

Kısacası oldu bittiye getirerek değişim istediğim ürünümün 3 yıl önceki fatura tutarını iade ettiler. Bu şekilde olan diğer olaylarda bir alt model vs önerildiğini gördüğüm halde bana hiçbir değişim önerisinde bile bulunmadılar.

Sonuç olarak aldığınız MSI ürününüz artık satılmıyorsa dua edin bozulmasın, yoksa tamir veya değişim olmadan yıllar önceki fatura bedeli size ödenecek ve ortada kalacaksınız. Hepsiburada isesatıcının yanında olup sizin talepleriniz umursamayacak.

Tüketici hakem heyetine başvuracağım tabii ki de. MSI globale vs. de mail attım. Sağ olsunlar bu süreç birkaç ay sürecek gibi olduğundan yeni bir monitör almak zorunda kalacağım. Uzun bir yazı oldu ama süreci açıklamak istedim ki başkaları da güvenip bu iki firmadan alışveriş yapmasın.
ellerinde yoksa paşa paşa misli ile değiştirmek zorundalar yada muadil ürün vermek zorundalar thh başvur gecikmeden iade falan da alma hakkın gitmesin sonra kabul etmiş duruma düşürürler seni sorun olabilir
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Mantıken sen haklısın ama mantık her zaman ön plana çıkmıyor dünyamızda ve ülkemizde.
Satıcı ürünü satmıyorsa değişim yapamaz o kısım mantıklı ama senin kısmında da fiyatının şuanki halinde iade edilmesi gerektiği mantıklı.
Zor gerçekten
misli ile değişim yapmak zorundalar hocam kanununda var yada muadili ile değişim yapmalılar
 
Herkese merhaba,
Ben yandım başkaları da yanmasın diye bu konuyu açıyorum. Olay yaklaşık 3 yıl önce aldığım G241 model MSI monitörümün bozulması ile başladı. Garantisi devam ettiğinden kendim servis point Şişli şubesine götürerek elden teslim ettim. Ürün alındıktan hemen bir gün sonra bana iade değişim raporu mail yolu ile gönderildi. Ben de saf olduğumdan sevindim ne güzel tamir süreciyle uğraşmadan hızlıca bir ürün alıp bilgisayarsız kalmayacağım diye.

Neyse, sonrasında ben de raporda söylendiği gibi satın aldığım Hepsiburada ile iletişime geçtim. Mesaj yolu ile bu işi halletmeye çalıştım fakat talebim açıkça değişim olmasına rağmen iade talebi olarak açıldı. Telefon trafiği vs. derken değişim talebi olarak güncellemeyi başardım. Fakat gelin görün ki defalarca telefonda ve mesaj yolu ile söylememe rağmen bana değişim ile ilgili hiçbir soru sorulmadan tarafıma ücret iadesi yapılmış. Tabii ki de 3 yıl önceki fatura bedeli olan 1800 TL üzerinden. Durumu gördüğüm gibi Hepsiburada'yı tekrar aradım durumu anlattım bana satıcının artık bu modeli satmadığını bu sebeple ellerinde olmadığından değişim yapamayacaklarını söylediler. Ben muadil bir ürünü de kabul edeceğimi belirttiğim halde aynısı olmadıkça değişim yapamayız cevabı verildi. Bunun üzerinde ben de değişim yapmayacaksanız bile ürünlerin fiyatı o zamankinin yaklaşık 3 katı olduğundan en azından uygun bir ücret iadesi yapmalısınız dedim. Bana yine satıcının ürünü satmadığını bu sebeple aradaki farkı ödeyemeyeceklerini söylediler. Tüketici hakem heyetine gideceğimi söylediğimde de yasal haklarınızı kullanabilirsiniz diyerek telefonu kapattılar.

Kısacası oldu bittiye getirerek değişim istediğim ürünümün 3 yıl önceki fatura tutarını iade ettiler. Bu şekilde olan diğer olaylarda bir alt model vs önerildiğini gördüğüm halde bana hiçbir değişim önerisinde bile bulunmadılar.

Sonuç olarak aldığınız MSI ürününüz artık satılmıyorsa dua edin bozulmasın, yoksa tamir veya değişim olmadan yıllar önceki fatura bedeli size ödenecek ve ortada kalacaksınız. Hepsiburada isesatıcının yanında olup sizin talepleriniz umursamayacak.

Tüketici hakem heyetine başvuracağım tabii ki de. MSI globale vs. de mail attım. Sağ olsunlar bu süreç birkaç ay sürecek gibi olduğundan yeni bir monitör almak zorunda kalacağım. Uzun bir yazı oldu ama süreci açıklamak istedim ki başkaları da güvenip bu iki firmadan alışveriş yapmasın.
Rezaletlik bir durum yok. Standart Türkiye'de satış yapan satıcı hareketleri. Sizde THH gidip hakkınızı alacaksınız. Normal geliyor artık.
 
Hepsiburada içerisinde ürünü aldığım Teknorya satıcısı ile numaraları üzerinden görüştüm. Onlara Hepsiburada'dan herhangi bir dönüş olmadığını, konudan haberlerinin olmadığını söylediler. Onlarla görüştüğümde muadil ürün verebileceklerini ancak para iadesi yapıldığından şu an bir şey yapamayacaklarını söylediler. Hepsiburada ile konuyu görüştüm geri döneceklerini söylediler ancak bir şey yapacaklarına inanmıyorum.
Yani Hepsiburada kafasına göre ürünü iade etmiş satıcıya sormamış bile.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

ellerinde yoksa paşa paşa misli ile değiştirmek zorundalar yada muadil ürün vermek zorundalar thh başvur gecikmeden iade falan da alma hakkın gitmesin sonra kabul etmiş duruma düşürürler seni sorun olabilir
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


misli ile değişim yapmak zorundalar hocam kanununda var yada muadili ile değişim yapmalılar
İade istemediğimi defalarca belirtmiştim zaten, kendileri parayı yatırdı ancak paraya dokunmayacağım. Ben iadeyi kabul etmediğimi de belirttim. Dediğiniz gibi bugün veya yarın THH ye başvuruda bulunacağım.
 
thh ye başvurup 6 aya kadar sonuçlanır sonucunda sen kazanırsın ama işte vakit geçiyor şuan elden başka bişi gelmiyor
aynı şey benim başıma geldi media markt kulaklık almıştım ama ben para almadım thh başvurdum savunması gelmiş. Mesela black shark v2 usb şuan sıfırı yok. Sonuç ne olur
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

ellerinde yoksa paşa paşa misli ile değiştirmek zorundalar yada muadil ürün vermek zorundalar thh başvur gecikmeden iade falan da alma hakkın gitmesin sonra kabul etmiş duruma düşürürler seni sorun olabilir
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


misli ile değişim yapmak zorundalar hocam kanununda var yada muadili ile değişim yapmalılar
misli derken Razer Blackshark V2 USB şuan vatanda 5000 tl. bana ne vereceko zaman. kalbosuz olanı mı.
 
Kankacım THH başvur. Geçen aynı muhabbet bizim bir müşterimize oldu. Ütü almış 2 3 yıl önce bozulmuş servis rapor tutmuş. Mal bende yok tabii ki para iadesi yapmak durumunda kaldık muadil üründe yok elimde. Hepsiburada üzerinden aldığın için oradan iade etmem gerekiyor diyerek iadeyi müşteriye gönderdim. Almış olduğu fatura tutarı kadar. Müşteri THH ye gitti sonuç müşteri haklı ütünün şimdi ki fiyatından satın aldık ve müşteriye ürünü kargoladık. Nasıl ama güzel dimi olan bize oldu.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

aynı şey benim başıma geldi media markt kulaklık almıştım ama ben para almadım thh başvurdum savunması gelmiş. Mesela black shark v2 usb şuan sıfırı yok. Sonuç ne olur
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


misli derken Razer Blackshark V2 USB şuan vatanda 5000 tl. bana ne vereceko zaman. kalbosuz olanı mı.
Hepsiburada içerisinde ürünü aldığım Teknorya satıcısı ile numaraları üzerinden görüştüm. Onlara Hepsiburada'dan herhangi bir dönüş olmadığını, konudan haberlerinin olmadığını söylediler. Onlarla görüştüğümde muadil ürün verebileceklerini ancak para iadesi yapıldığından şu an bir şey yapamayacaklarını söylediler. Hepsiburada ile konuyu görüştüm geri döneceklerini söylediler ancak bir şey yapacaklarına inanmıyorum.
Yani Hepsiburada kafasına göre ürünü iade etmiş satıcıya sormamış bile.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


İade istemediğimi defalarca belirtmiştim zaten, kendileri parayı yatırdı ancak paraya dokunmayacağım. Ben iadeyi kabul etmediğimi de belirttim. Dediğiniz gibi bugün veya yarın THH ye başvuruda bulunacağım.

Kankacım THH başvur. Geçen aynı muhabbet bizim bir müşterimize oldu. Ütü almış 2 3 yıl önce bozulmuş servis rapor tutmuş. Mal bende yok tabii ki para iadesi yapmak durumunda kaldık muadil üründe yok elimde. Hepsiburada üzerinden aldığın için oradan iade etmem gerekiyor diyerek iadeyi müşteriye gönderdim. Almış olduğu fatura tutarı kadar. Müşteri THH ye gitti sonuç müşteri haklı ütünün şimdi ki fiyatından satın aldık ve müşteriye ürünü kargoladık. Nasıl ama güzel dimi olan bize oldu.
 
Kankacım THH başvur. Geçen aynı muhabbet bizim bir müşterimize oldu. Ütü almış 2 3 yıl önce bozulmuş servis rapor tutmuş. Mal bende yok tabii ki para iadesi yapmak durumunda kaldık muadil üründe yok elimde. Hepsiburada üzerinden aldığın için oradan iade etmem gerekiyor diyerek iadeyi müşteriye gönderdim. Almış olduğu fatura tutarı kadar. Müşteri THH ye gitti sonuç müşteri haklı ütünün şimdi ki fiyatından satın aldık ve müşteriye ürünü kargoladık. Nasıl ama güzel dimi olan bize oldu.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:




Kankacım THH başvur. Geçen aynı muhabbet bizim bir müşterimize oldu. Ütü almış 2 3 yıl önce bozulmuş servis rapor tutmuş. Mal bende yok tabii ki para iadesi yapmak durumunda kaldık muadil üründe yok elimde. Hepsiburada üzerinden aldığın için oradan iade etmem gerekiyor diyerek iadeyi müşteriye gönderdim. Almış olduğu fatura tutarı kadar. Müşteri THH ye gitti sonuç müşteri haklı ütünün şimdi ki fiyatından satın aldık ve müşteriye ürünü kargoladık. Nasıl ama güzel dimi olan bize oldu.
kulaklığım yoktu kararı bekliyordum derken bu indirime girdi https://www.amazon.com.tr/dp/B0C5SBK8GS?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1 inancınız olsun ondan daha iyi çok beğendim kablodan da kurtuldum ordan geleni de satarım artık.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Kankacım THH başvur. Geçen aynı muhabbet bizim bir müşterimize oldu. Ütü almış 2 3 yıl önce bozulmuş servis rapor tutmuş. Mal bende yok tabii ki para iadesi yapmak durumunda kaldık muadil üründe yok elimde. Hepsiburada üzerinden aldığın için oradan iade etmem gerekiyor diyerek iadeyi müşteriye gönderdim. Almış olduğu fatura tutarı kadar. Müşteri THH ye gitti sonuç müşteri haklı ütünün şimdi ki fiyatından satın aldık ve müşteriye ürünü kargoladık. Nasıl ama güzel dimi olan bize oldu.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:




Kankacım THH başvur. Geçen aynı muhabbet bizim bir müşterimize oldu. Ütü almış 2 3 yıl önce bozulmuş servis rapor tutmuş. Mal bende yok tabii ki para iadesi yapmak durumunda kaldık muadil üründe yok elimde. Hepsiburada üzerinden aldığın için oradan iade etmem gerekiyor diyerek iadeyi müşteriye gönderdim. Almış olduğu fatura tutarı kadar. Müşteri THH ye gitti sonuç müşteri haklı ütünün şimdi ki fiyatından satın aldık ve müşteriye ürünü kargoladık. Nasıl ama güzel dimi olan bize oldu.
küçük satıcılar için zor bir durum ama büyüklere acımam.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,150,847
Mesajlar
10,370,861
Üyeler
183,021
Son üye
eymnnn
Geri
Top