MSI MAG CORELIQUID M240 nasıldır?

MSİ hiç düşünme bunlar varken. Hatta direk iptal et, kasa uyuyorsa çok uzun seneler kullanırsın.
Kasama 360mm sığmıyor maalesef
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Güzel soğutma ama İ5 11400f ye alıyorsan gerek yok bence kule tipi al işini fazlasıyla görür
Hocam yaz mevsiminde odam cehennem sıcağı olduğu için kule tipi bile yetmez diye düşündüm.
 
Kasama 360mm sığmıyor maalesef
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Hocam yaz mevsiminde odam cehennem sıcağı olduğu için kule tipi bile yetmez diye düşündüm.
240 lığıda var orada onu al o zaman. MSİ dan daha kaliteli bir ürün
 
Geri
Top