Neler Yeni

İnceleme MSI SERVIS POINT DENEYİMİM

freygasm

80+ Gold
Katılım
18 Temmuz 2022
Mesajlar
7,050
Dahası  
Reaksiyon skoru
3,872
İsim
yusuf ecer
Öncelikle merhaba,
Geçen sene kasım ayında indirimden aldığım '' MSI G27QPF-QD monitörümle Elden Ring'e girdim ve monitörün alt kısımlarında deli gibi yatay çizgiler oluşuyordu. Masaüstüne geldiğimde bu sorun gidiyordu. Bildiğiniz gibi Elden Ring 60fps capli bir oyun ilk başta sorunumu farkettiren bu oldu ama sonra geçince pek umursamadım. Bundan 3 gün sonra bilgisayara format atmak istedim; format atarken alt taraf tamamen çizgi doluydu baya bi ne yapacağımı şaşırdım. Sonra bunun sürücülerle de alakalı olabileceğini düşünüp nvidia driverlarını kurdum ve sorun hala devam ediyordu. Monitörü 165+ bir hz'ye çektiğimde sorun tamamen düzeldi ama 60-120-144hzye çektiğimde altta yatay çizgiler olmaya devam ediyordu. Ben de bundan dolayı ya herro ya merro diyip ürünü servis pointe gönderme kararı aldım. Ama yorumlara ve Şikayet Var'a baktığımda açıkçası çok korktum o yüzden önce mail gönderdim ve hemen aynı gün Servis Point bana anlaşmalı kargo kodunu verdi ve mailde de eğer kullanıcı hatası kaynaklı bir sorun varsa sizden ücret talep ederiz yok derseniz de 900tl arıza tespit bedelini yollamanız halinde ürünü yollarız dediler. Bu ucu çok açık bi cümleydi açıkçası :D Yorumları da okuyunca içim kararmıştı.. Yapacak bir şey yok diyip gönderdim. Ertesi gün (20/09/24) ürün oraya ulaştı ve bana servis numarası ve takip edebileceğim bir link verdiler. Sunucu bakımda veya arızalıydı sanırım oradan kontrol edemedim. Haftasonu geçtikten sonra ilk iş günü olan Pazartesi günü onları arayıp sorarım diyip bekledim. Bu sabah uyandığımda (23/09/24) Servis Point bana ürünümün arızalı olduğunu değişim veya para iadesi alabilirsiniz şeklinde doa raporumu göndermişti ;
IMG_20240923_175542.jpg

Beklediğimden hızlı ve tamamen kılçıksız bir işlem gerçekleşti. Ayrıca kontrol ettiğimde malum forumda da son zamanlarda Servis Point ile ilgili çok iyi yorumlar gördüm.
Demem o ki Servis Point ön yargılarımı tamamen kırdı ve eski Servis Point olmadığını kanıtladı. Onlar artık gözümde Deccal değil!

Buraya da monitörümle alakalı bir görsel bırakıyorum ;
IMG_20240923_175947.jpg
 
Katılım
8 Mayıs 2022
Mesajlar
442
Dahası  
Reaksiyon skoru
211
İsim
crazy
biz servispointe anakart yolladık, ona da değişim/iade raporu verilmişti, ama sorun servis değil satıcı, eğer sendeki monitör 1-2 yıl sonra stoklardan kalkarsa, satıcı bu sefer iadeni al git muammelesi çekebilir
burda asıl olay servispointin onarım yapmaması, daha ilk seferde rapor veriyor, kullanıcının işine gelebilir fakat üstte yazdıgım gibi stoktan kalkabilecek eskiyen ürünler için sıkıntı
gigabyte servisine yollanan üründe rma onarımı yapılıp yollanıyor, servispoint kadar kolay rapor çakmıyorlar, aynı şekil exa da 3 kez uğraşmıştım, eğer satıcı büyükse ve iyiyse servispointin tekte rapor çıkarması iyi bir şey
 

freygasm

80+ Gold
Katılım
18 Temmuz 2022
Mesajlar
7,050
Dahası  
Reaksiyon skoru
3,872
İsim
yusuf ecer
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
biz servispointe anakart yolladık, ona da değişim/iade raporu verilmişti, ama sorun servis değil satıcı, eğer sendeki monitör 1-2 yıl sonra stoklardan kalkarsa, satıcı bu sefer iadeni al git muammelesi çekebilir
burda asıl olay servispointin onarım yapmaması, daha ilk seferde rapor veriyor, kullanıcının işine gelebilir fakat üstte yazdıgım gibi stoktan kalkabilecek eskiyen ürünler için sıkıntı
gigabyte servisine yollanan üründe rma onarımı yapılıp yollanıyor, servispoint kadar kolay rapor çakmıyorlar, aynı şekil exa da 3 kez uğraşmıştım, eğer satıcı büyükse ve iyiyse servispointin tekte rapor çıkarması iyi bir şey
Yani benim için şuan para iadesi işime geldi dediğiniz gibi uzun süre geçtiğinde sıkıntı olabilir kullanıcılar için. Mağazaların iade diye tutturmasına gelecek olursam da ; özellikle son zamanlarda thh çok hızlı. 2 ay önce beni otobüse almadan giden firmaya açtığım thh başvurusu sonuçlandı ve 4 bilet ücreti aldım açıkçası istediğimizi vermezlerse daha da fazlasını alabiliyoruz ki benim işime gelir. Burada bahsetmek istediğim çok fazla servisle işim oldu ama bildiğiniz gibi kullanıcı hatası diyip geçmeyi çok seviyor servisler...
 

burakdiA

80+
Katılım
12 Kasım 2022
Mesajlar
434
Ben de Anakart'ı göndermiştim Servis Point'e. Anakartın işlemci pinlerini yamultmuştum. Kullanıcı hatası olmasına rağmen 4-5 gün içinde ücret almadan tamir ettiler ve gönderdiler. Ben de göndermeden Servis'in Google yorumlarını okumuştum pek iç açıcı değildi ama korktuğum gibi olmadı.
 
Top Bottom