freygasm
80+ Gold
- Katılım
- 18 Temmuz 2022
- Mesajlar
- 7,050
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 3,872
- İsim
- yusuf ecer
Öncelikle merhaba,
Geçen sene kasım ayında indirimden aldığım '' MSI G27QPF-QD monitörümle Elden Ring'e girdim ve monitörün alt kısımlarında deli gibi yatay çizgiler oluşuyordu. Masaüstüne geldiğimde bu sorun gidiyordu. Bildiğiniz gibi Elden Ring 60fps capli bir oyun ilk başta sorunumu farkettiren bu oldu ama sonra geçince pek umursamadım. Bundan 3 gün sonra bilgisayara format atmak istedim; format atarken alt taraf tamamen çizgi doluydu baya bi ne yapacağımı şaşırdım. Sonra bunun sürücülerle de alakalı olabileceğini düşünüp nvidia driverlarını kurdum ve sorun hala devam ediyordu. Monitörü 165+ bir hz'ye çektiğimde sorun tamamen düzeldi ama 60-120-144hzye çektiğimde altta yatay çizgiler olmaya devam ediyordu. Ben de bundan dolayı ya herro ya merro diyip ürünü servis pointe gönderme kararı aldım. Ama yorumlara ve Şikayet Var'a baktığımda açıkçası çok korktum o yüzden önce mail gönderdim ve hemen aynı gün Servis Point bana anlaşmalı kargo kodunu verdi ve mailde de eğer kullanıcı hatası kaynaklı bir sorun varsa sizden ücret talep ederiz yok derseniz de 900tl arıza tespit bedelini yollamanız halinde ürünü yollarız dediler. Bu ucu çok açık bi cümleydi açıkçası Yorumları da okuyunca içim kararmıştı.. Yapacak bir şey yok diyip gönderdim. Ertesi gün (20/09/24) ürün oraya ulaştı ve bana servis numarası ve takip edebileceğim bir link verdiler. Sunucu bakımda veya arızalıydı sanırım oradan kontrol edemedim. Haftasonu geçtikten sonra ilk iş günü olan Pazartesi günü onları arayıp sorarım diyip bekledim. Bu sabah uyandığımda (23/09/24) Servis Point bana ürünümün arızalı olduğunu değişim veya para iadesi alabilirsiniz şeklinde doa raporumu göndermişti ;
Beklediğimden hızlı ve tamamen kılçıksız bir işlem gerçekleşti. Ayrıca kontrol ettiğimde malum forumda da son zamanlarda Servis Point ile ilgili çok iyi yorumlar gördüm.
Demem o ki Servis Point ön yargılarımı tamamen kırdı ve eski Servis Point olmadığını kanıtladı. Onlar artık gözümde Deccal değil!
Buraya da monitörümle alakalı bir görsel bırakıyorum ;
Geçen sene kasım ayında indirimden aldığım '' MSI G27QPF-QD monitörümle Elden Ring'e girdim ve monitörün alt kısımlarında deli gibi yatay çizgiler oluşuyordu. Masaüstüne geldiğimde bu sorun gidiyordu. Bildiğiniz gibi Elden Ring 60fps capli bir oyun ilk başta sorunumu farkettiren bu oldu ama sonra geçince pek umursamadım. Bundan 3 gün sonra bilgisayara format atmak istedim; format atarken alt taraf tamamen çizgi doluydu baya bi ne yapacağımı şaşırdım. Sonra bunun sürücülerle de alakalı olabileceğini düşünüp nvidia driverlarını kurdum ve sorun hala devam ediyordu. Monitörü 165+ bir hz'ye çektiğimde sorun tamamen düzeldi ama 60-120-144hzye çektiğimde altta yatay çizgiler olmaya devam ediyordu. Ben de bundan dolayı ya herro ya merro diyip ürünü servis pointe gönderme kararı aldım. Ama yorumlara ve Şikayet Var'a baktığımda açıkçası çok korktum o yüzden önce mail gönderdim ve hemen aynı gün Servis Point bana anlaşmalı kargo kodunu verdi ve mailde de eğer kullanıcı hatası kaynaklı bir sorun varsa sizden ücret talep ederiz yok derseniz de 900tl arıza tespit bedelini yollamanız halinde ürünü yollarız dediler. Bu ucu çok açık bi cümleydi açıkçası Yorumları da okuyunca içim kararmıştı.. Yapacak bir şey yok diyip gönderdim. Ertesi gün (20/09/24) ürün oraya ulaştı ve bana servis numarası ve takip edebileceğim bir link verdiler. Sunucu bakımda veya arızalıydı sanırım oradan kontrol edemedim. Haftasonu geçtikten sonra ilk iş günü olan Pazartesi günü onları arayıp sorarım diyip bekledim. Bu sabah uyandığımda (23/09/24) Servis Point bana ürünümün arızalı olduğunu değişim veya para iadesi alabilirsiniz şeklinde doa raporumu göndermişti ;
Beklediğimden hızlı ve tamamen kılçıksız bir işlem gerçekleşti. Ayrıca kontrol ettiğimde malum forumda da son zamanlarda Servis Point ile ilgili çok iyi yorumlar gördüm.
Demem o ki Servis Point ön yargılarımı tamamen kırdı ve eski Servis Point olmadığını kanıtladı. Onlar artık gözümde Deccal değil!
Buraya da monitörümle alakalı bir görsel bırakıyorum ;