𝙅𝙤𝙣 𝙎𝙣𝙤𝙬
80+ Platinum
- Katılım
- 3 Aralık 2020
- Mesajlar
- 11,075
- Reaksiyon skoru
- 6,653
MSI Teknik Servis Sürecim – PART 1
“İlk Servis Deneyimim ve Yaşadığım Mağduriyet”
Daha önce hiçbir şekilde MSI teknik servisine ürün göndermişliğim yoktu.
İlk servis deneyimim, MSI klavye–mouse setim ile oldu. Set içindeki klavyede sorun vardı.
Servise başvurduğumda hem mail üzerinden hem de telefonla özellikle şu soruyu yönelttim:
“Sadece problemli ürünü mü göndermem gerekiyor?”
Her iki taraftan da net bir şekilde:
“Evet, sadece arızalı ürünü gönderin.”
cevabını aldım.
Sorun sadece klavyede olduğu için, söylenildiği gibi yalnızca klavyeyi gönderdim.
Fakat ürün ellerine ulaştığında bu kez bana:
“Bu bir set, mouse nerede? İşlem yapamayız.”
şeklinde dönüş yaptılar.
Üstelik bununla da kalmayıp kargo ücretini de bana ödetmeye çalıştılar.
Kargo firması "X TL ücret var" diyerek tahsilat yapmak istedi.
Bu açık bir haksızlıktı. Durumu MSI müşteri hizmetlerine tekrar ilettiğimde ancak o şekilde çözüm sağlandı.
İlk ve tek servis deneyimimde bu sorunları yaşamak, doğal olarak markaya karşı güven kaybı yaşamama neden oldu.
MSI Teknik Servis Sürecim – PART 2
“RTX 4060 Ti 16GB Ekran Kartımı Göndermeden Önceki Hazırlıklar, Garanti Süreci ve Kararsızlıklar”
Şu anda MSI RTX 4060 Ti 16GB ekran kartımı bakım için servise göndermeyi planlıyorum.
Bu işlem tamir değil, daha çok kontrol ve bakım talebi.
Ayrıca ekran kartımın yasal garanti süresi 25.11.2025 tarihinde sona eriyor.
Garanti bitmeden bu işlemi yapmak, daha doğru ve güvenli olacağı için şu an bakım yaptırmak istiyorum.
Ancak ilk servis deneyimimde yaşadığım:
- yanlış yönlendirilme
- tek ürünü göndermeme rağmen ek parça istenmesi
- haksız kargo ücreti talebi
gibi durumlar yüzünden bu kez gönderme konusunda tereddüt yaşıyorum.
Bu nedenle bu süreci tamamen açık şekilde, adım adım ve kayıt altına alarak ilerletmek istiyorum.
Hem benim için belge niteliğinde olacak hem de bu tür servis süreçleri hakkında bilgi arayan kişilere yardımcı olacak.
Planım şu şekilde:
- PART 1 – Geçmiş mağduriyet ve ilk servis deneyimi (Konu'da Mevcut)
- PART 2 – Ekran kartı hazırlık süreci: -
- PART 3 – Kargolama ve gönderim aşaması: -
- PART 4 – Servis geri dönüşü: -
- PART 5 – Sonuç ve değerlendirme: -
Bu süreçte @Abdullah Hacıgül 'Desteğini Beklemekteyim Şimdiden Teşekkür Ederim