Yardım “MSI Teknik Servis Maceram: İlk Servis Hatasından Ekran Kartı Bakımına”

Katılım
3 Aralık 2020
Mesajlar
11,075
Reaksiyon skoru
6,653

📌 MSI Teknik Servis Sürecim – PART 1

“İlk Servis Deneyimim ve Yaşadığım Mağduriyet”


Daha önce hiçbir şekilde MSI teknik servisine ürün göndermişliğim yoktu.
İlk servis deneyimim, MSI klavye–mouse setim ile oldu. Set içindeki klavyede sorun vardı.


Servise başvurduğumda hem mail üzerinden hem de telefonla özellikle şu soruyu yönelttim:

“Sadece problemli ürünü mü göndermem gerekiyor?”

Her iki taraftan da net bir şekilde:
“Evet, sadece arızalı ürünü gönderin.”
cevabını aldım.


Sorun sadece klavyede olduğu için, söylenildiği gibi yalnızca klavyeyi gönderdim.
Fakat ürün ellerine ulaştığında bu kez bana:

“Bu bir set, mouse nerede? İşlem yapamayız.”

şeklinde dönüş yaptılar.


Üstelik bununla da kalmayıp kargo ücretini de bana ödetmeye çalıştılar.
Kargo firması "X TL ücret var" diyerek tahsilat yapmak istedi.
Bu açık bir haksızlıktı. Durumu MSI müşteri hizmetlerine tekrar ilettiğimde ancak o şekilde çözüm sağlandı.


İlk ve tek servis deneyimimde bu sorunları yaşamak, doğal olarak markaya karşı güven kaybı yaşamama neden oldu.


📌 MSI Teknik Servis Sürecim – PART 2

“RTX 4060 Ti 16GB Ekran Kartımı Göndermeden Önceki Hazırlıklar, Garanti Süreci ve Kararsızlıklar”


Şu anda MSI RTX 4060 Ti 16GB ekran kartımı bakım için servise göndermeyi planlıyorum.
Bu işlem tamir değil, daha çok kontrol ve bakım talebi.


Ayrıca ekran kartımın yasal garanti süresi 25.11.2025 tarihinde sona eriyor.
Garanti bitmeden bu işlemi yapmak, daha doğru ve güvenli olacağı için şu an bakım yaptırmak istiyorum.


Ancak ilk servis deneyimimde yaşadığım:

  • yanlış yönlendirilme​
  • tek ürünü göndermeme rağmen ek parça istenmesi​
  • haksız kargo ücreti talebi​

gibi durumlar yüzünden bu kez gönderme konusunda tereddüt yaşıyorum.


Bu nedenle bu süreci tamamen açık şekilde, adım adım ve kayıt altına alarak ilerletmek istiyorum.
Hem benim için belge niteliğinde olacak hem de bu tür servis süreçleri hakkında bilgi arayan kişilere yardımcı olacak.


Planım şu şekilde:


  • PART 1 – Geçmiş mağduriyet ve ilk servis deneyimi (Konu'da Mevcut)
  • PART 2 – Ekran kartı hazırlık süreci: -
  • PART 3 – Kargolama ve gönderim aşaması: -
  • PART 4 – Servis geri dönüşü: -
  • PART 5 – Sonuç ve değerlendirme: -

Bu süreçte @Abdullah Hacıgül 'Desteğini Beklemekteyim Şimdiden Teşekkür Ederim

 
Yani msi 5700xt kartım vardı zamanında 2 kere servise gönderdim ısınma sorunlarıyla alakalı, putty pad artık neyse değiştirdiler 2sinde de olmadı iade talep ettim servis iadeye uygun dedi iade ettim. Aldıktan 5 ay sonra iade etmiştim falan ve sanırım vatan veya incehesaptan almıştım.

Yani ne teknik servisler var, altı üstü set olarak gönderilmesinde anlaşmazlık oldu diye abartacak bir şey yok.
 
Yani msi 5700xt kartım vardı zamanında 2 kere servise gönderdim ısınma sorunlarıyla alakalı, putty pad artık neyse değiştirdiler 2sinde de olmadı iade talep ettim servis iadeye uygun dedi iade ettim. Aldıktan 5 ay sonra iade etmiştim falan ve sanırım vatan veya incehesaptan almıştım.

Yani ne teknik servisler var, altı üstü set olarak gönderilmesinde anlaşmazlık oldu diye abartacak bir şey yok.
Mesele bumu hocam bunumu anladın? abartılacak durum yok diyorsun kargo ücretini bana ödetmeye çalışıyorlar + zaman kaybı'da cabası ilk deneyimler zaten insanı markaya karşı olumlu veya tedirgin yaklaştırır.
 
Mesele bumu hocam bunumu anladın? abartılacak durum yok diyorsun kargo ücretini bana ödetmeye çalışıyorlar + zaman kaybı'da cabası ilk deneyimler zaten insanı markaya karşı olumlu veya tedirgin yaklaştırır.
Neyi anlayacaktım? Başta yanlış bilgi vermişler sadece arızalıyı gönderin demişler anlaşmazlık yaşanmış, konuşarak çözülmüş. Ben de sana benim ekran kartımla ilgili durumu anlattım.

Ben arabayı yetkili servise veriyorum bakım için bana diyorlar ki fren hidrolik sıvısı değiştirelim kmsi gelmiş tamam diyorum, değiştirdik diyorlar ertesi günü kullanıyorum frenden cart curt ses geliyor bir daha götürüyorum hidrolik yağı komple boşalmış, doğru düzgün sıkamamışlar. Sırf servise gidiş gelişim 1000 lira.

Vestel tv paneli değiştirttim getirdiler panel yamuk duruyor arada boşluk var olduğu gibi geri gitti.

Yamaha yetkili servisine ekspertiz yaptırarak motosiklet aldım iyi güzel sadece az yağ kaçağı var dediler 3 gün sürmedi motor çalışmayı kesti. Marş motoru ve dinamosu değişti motosikletin 5te 1i kadar harcama yaptım.

Eski Asus b450 anakartım aldıktan 1 sene sonra bozuldu servis kısa devre dedi kullanıcı hatası dedi ama geri yolladı. Kullanıcı hatası olduğunu ispatlayın dedim ispatlamadılar. Ne iade ne değişim ne tamir gördüm.

Sen diyorsun ki ekran kartımı bakıma göndereceğim amerikan başkanı dahil herkese haber verin.
 
Allah kimseyi malumpoint servisine düşürmesin, bir de 2 yıllık ekran kartının bence bakıma ihtiyacı yok 5090 5080 olsa neyse
 

📌 MSI Teknik Servis Sürecim – PART 1

“İlk Servis Deneyimim ve Yaşadığım Mağduriyet”


Daha önce hiçbir şekilde MSI teknik servisine ürün göndermişliğim yoktu.
İlk servis deneyimim, MSI klavye–mouse setim ile oldu. Set içindeki klavyede sorun vardı.


Servise başvurduğumda hem mail üzerinden hem de telefonla özellikle şu soruyu yönelttim:




Her iki taraftan da net bir şekilde:
“Evet, sadece arızalı ürünü gönderin.”
cevabını aldım.


Sorun sadece klavyede olduğu için, söylenildiği gibi yalnızca klavyeyi gönderdim.
Fakat ürün ellerine ulaştığında bu kez bana:




şeklinde dönüş yaptılar.


Üstelik bununla da kalmayıp kargo ücretini de bana ödetmeye çalıştılar.
Kargo firması "X TL ücret var" diyerek tahsilat yapmak istedi.
Bu açık bir haksızlıktı. Durumu MSI müşteri hizmetlerine tekrar ilettiğimde ancak o şekilde çözüm sağlandı.


İlk ve tek servis deneyimimde bu sorunları yaşamak, doğal olarak markaya karşı güven kaybı yaşamama neden oldu.


📌 MSI Teknik Servis Sürecim – PART 2

“RTX 4060 Ti 16GB Ekran Kartımı Göndermeden Önceki Hazırlıklar, Garanti Süreci ve Kararsızlıklar”


Şu anda MSI RTX 4060 Ti 16GB ekran kartımı bakım için servise göndermeyi planlıyorum.
Bu işlem tamir değil, daha çok kontrol ve bakım talebi.


Ayrıca ekran kartımın yasal garanti süresi 25.11.2025 tarihinde sona eriyor.
Garanti bitmeden bu işlemi yapmak, daha doğru ve güvenli olacağı için şu an bakım yaptırmak istiyorum.


Ancak ilk servis deneyimimde yaşadığım:

  • yanlış yönlendirilme​
  • tek ürünü göndermeme rağmen ek parça istenmesi​
  • haksız kargo ücreti talebi​

gibi durumlar yüzünden bu kez gönderme konusunda tereddüt yaşıyorum.


Bu nedenle bu süreci tamamen açık şekilde, adım adım ve kayıt altına alarak ilerletmek istiyorum.
Hem benim için belge niteliğinde olacak hem de bu tür servis süreçleri hakkında bilgi arayan kişilere yardımcı olacak.


Planım şu şekilde:


  • PART 1 – Geçmiş mağduriyet ve ilk servis deneyimi (Konu'da Mevcut)
  • PART 2 – Ekran kartı hazırlık süreci: -
  • PART 3 – Kargolama ve gönderim aşaması: -
  • PART 4 – Servis geri dönüşü: -
  • PART 5 – Sonuç ve değerlendirme: -

Bu süreçte @Abdullah Hacıgül 'Desteğini Beklemekteyim Şimdiden Teşekkür Ederim

Hocam bu sizin kaçıncı teknik servis sorununuz:)
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Her markada bir sürü sorun yaşadınız bunlarda hep sizin başınıza geliyor herhalde
 
Allah kimseyi malumpoint servisine düşürmesin, bir de 2 yıllık ekran kartının bence bakıma ihtiyacı yok 5090 5080 olsa neyse
Isınıyor :(
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Hocam bu sizin kaçıncı teknik servis sorununuz:)
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Her markada bir sürü sorun yaşadınız bunlarda hep sizin başınıza geliyor herhalde
daha çok var'da dile getirmiyorum:kappa:
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Neyi anlayacaktım? Başta yanlış bilgi vermişler sadece arızalıyı gönderin demişler anlaşmazlık yaşanmış, konuşarak çözülmüş. Ben de sana benim ekran kartımla ilgili durumu anlattım.

Ben arabayı yetkili servise veriyorum bakım için bana diyorlar ki fren hidrolik sıvısı değiştirelim kmsi gelmiş tamam diyorum, değiştirdik diyorlar ertesi günü kullanıyorum frenden cart curt ses geliyor bir daha götürüyorum hidrolik yağı komple boşalmış, doğru düzgün sıkamamışlar. Sırf servise gidiş gelişim 1000 lira.

Vestel tv paneli değiştirttim getirdiler panel yamuk duruyor arada boşluk var olduğu gibi geri gitti.

Yamaha yetkili servisine ekspertiz yaptırarak motosiklet aldım iyi güzel sadece az yağ kaçağı var dediler 3 gün sürmedi motor çalışmayı kesti. Marş motoru ve dinamosu değişti motosikletin 5te 1i kadar harcama yaptım.

Eski Asus b450 anakartım aldıktan 1 sene sonra bozuldu servis kısa devre dedi kullanıcı hatası dedi ama geri yolladı. Kullanıcı hatası olduğunu ispatlayın dedim ispatlamadılar. Ne iade ne değişim ne tamir gördüm.

Sen diyorsun ki ekran kartımı bakıma göndereceğim amerikan başkanı dahil herkese haber verin.
Tamamdır hocam sen bu şekilde devam et tartışmaya vs girmeyeceğim seninle
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Hocam bu sizin kaçıncı teknik servis sorununuz:)
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Her markada bir sürü sorun yaşadınız bunlarda hep sizin başınıza geliyor herhalde
Amazon'la genel olarak çoğu kişi problem yaşamaz değilmi ben yaşıyordum 2 gün önce uğraşlarım sonucu artık beni amazon'dan kim aradıysa ceo'mu bilmiyorum toplu problemlerimi çözdü :D tüketici hakem heyetin'dekiler hariç ama halihazırda aynı kişiyi bulmak destek almak çok zor şans işi
 
Isınıyor :(
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


daha çok var'da dile getirmiyorum:kappa:
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Tamamdır hocam sen bu şekilde devam et tartışmaya vs girmeyeceğim seninle
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Amazon'la genel olarak çoğu kişi problem yaşamaz değilmi ben yaşıyordum 2 gün önce uğraşlarım sonucu artık beni amazon'dan kim aradıysa ceo'mu bilmiyorum toplu problemlerimi çözdü :D tüketici hakem heyetin'dekiler hariç ama halihazırda aynı kişiyi bulmak destek almak çok zor şans işi
Amazon öyle hocam adamına denk gelince uzatmıyor direk hallediyor.Kimisi de manuel işlem sağlayamıyoruz... Bu işlemi yapamayız... Falan diyorlar.O yüzden bende bir problem yaşadığımda 10 kere falan farklı temsilciyle görüşüyorum
 
Amazon öyle hocam adamına denk gelince uzatmıyor direk hallediyor.Kimisi de manuel işlem sağlayamıyoruz... Bu işlemi yapamayız... Falan diyorlar.O yüzden bende bir problem yaşadığımda 10 kere falan farklı temsilciyle görüşüyorum
bende değişim seçeneceği kısmı ücret vs hiçbiri yok sadece iade var buda çok yanlış bir şey tamam iade edeyim ozaman aradaki farkı ver onada yok yan anlayacağın herşeye hayır diyorlar :D
 
Geri
Top