500 TL için değmez. Shappire gayet iyi bir marka.Alıntıyı görüntüle
Sizce 500 tl Fazla Para Verip Msi Almak Mantıklımı. Sapphirlerde bios sorunu var diyorlar Sizce hangi Ekran Kartını Alınmalı ?
Msi nin o modeli sogutma açısından çok başarılı olmuş. Kart 60 dereceyi zar zor geçiyor. İncelemelere bakabilirsin. Biraz daha performans icin eğer paran varsa 5700xt gaming x alırsan tadından yenmez.Alıntıyı görüntüle
Sizce 500 tl Fazla Para Verip Msi Almak Mantıklımı. Sapphirlerde bios sorunu var diyorlar Sizce hangi Ekran Kartını Alınmalı ?