Mühendislik Yaz Stajı

viceking

80+
Katılım
11 Eylül 2023
Mesajlar
281
Reaksiyon skoru
87
Arkadaşlar mühendislik okuyorum, bu yaz staj yapmam gerekiyor. Staj için ne zaman başvurulara başlamam lazım? Ortalama başlangıç ve bitiş zamanları hakkında bilgisi olan var mı? Üniversitede staj yapan arkadaşlar bilgi verirse memnun olurum. İyi forumlar.
 
Staj konusu okuduğun üniversite ve bölüme göre değişiklik gösteriyor. Bu konuda daha detaylı bilgi verirsen yardımcı olacak arkadaş çıkar.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Örneğin makine mühendisliğinde talaşlı imalat ve organizasyon stajı oluyordu benim zamanımda. 2..ve 3. Sınıfın yaz aylarında 30 iş günü olarak yapmıştım. Tabi bu 2013 ve 2014 yıllarında olmuştu. Başka üniversitede gün ve isimler farklılık gösteriyordu.
 
Staj konusu okuduğun üniversite ve bölüme göre değişiklik gösteriyor. Bu konuda daha detaylı bilgi verirsen yardımcı olacak arkadaş çıkar.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Örneğin makine mühendisliğinde talaşlı imalat ve organizasyon stajı oluyordu benim zamanımda. 2..ve 3. Sınıfın yaz aylarında 30 iş günü olarak yapmıştım. Tabi bu 2013 ve 2014 yıllarında olmuştu. Başka üniversitede gün ve isimler farklılık gösteriyordu.
Yok hocam öyle özel bir staj değil. Staj başvurularının alınmaya başlandığı ve başvuruların bittiği genel bir tarih vardır diye düşünüyorum. Bunu öğrenmek istiyorum sadece. Tabii ki kesin bir tarih vermek mümkün değil ancak örneğin "Şubat gibi başlar Nisan sonuna kadar devam eder." gibi bir cümle benim için yeterli olur. Bahsettiğim şey dediğim gibi başvuru süreci, yazın stajın hangi günler arasında olacağı zaten süreç içinde belli olur.
 
Yaz stajını dönem bitmeden 2 ay önceden ayarlama çalış sonra zorlanırsın. Zamanında iç mimarlık stajı için 1 ay yer aramıştım. En az 40 mail 20 tanede yüz yüze ofis dolaşmıştım tanıdık yoksa bu işler bile zor.
 
Bunun belirli bir zamanı yok hocam, insanlar aylar öncesinden ayarlıyor ki zamani gelince zorlanmasın
 
Yaz stajını dönem bitmeden 2 ay önceden ayarlama çalış sonra zorlanırsın. Zamanında iç mimarlık stajı için 1 ay yer aramıştım. En az 40 mail 20 tanede yüz yüze ofis dolaşmıştım tanıdık yoksa bu işler bile zor.
Teşekkürler
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bunun belirli bir zamanı yok hocam, insanlar aylar öncesinden ayarlıyor ki zamani gelince zorlanmasın
Hocam belli bir zaman aralığı var, şirketler birbirlerine yakın tarihlerde başvuruları başlatıyor ve sonlandırıyor. Kesin bir tarih yok diyorsan o doğru.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hocam onu yapabilirim zaten, ben direk staj yapmış kişilere sormak istiyorum
 
Arkadaşlar mühendislik okuyorum, bu yaz staj yapmam gerekiyor. Staj için ne zaman başvurulara başlamam lazım? Ortalama başlangıç ve bitiş zamanları hakkında bilgisi olan var mı? Üniversitede staj yapan arkadaşlar bilgi verirse memnun olurum. İyi forumlar.
Bende seneye staj yapıcam 30gün toplam yapman gerek
 
“Referans” olmadan çok zor. Kısa dönem stajlarda inanılmaz bir torpil dönüyor.
 
“Referans” olmadan çok zor. Kısa dönem stajlarda inanılmaz bir torpil dönüyor.
Hocam zaten onu sormadım ki ben, soruyu okumadın sanırım? Başvuru tarihleri dedim.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

öğrenci bilgi sistemlerinde yer alıyor ayrı staj bölümünde ordan bakabilirsin
Hocam şirketlerden bahsediyorum, genel piyasa.
 
Hocam zaten onu sormadım ki ben, soruyu okumadın sanırım? Başvuru tarihleri dedim.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Hocam şirketlerden bahsediyorum, genel piyasa.
Başvuru tarihlerinin önemi yok, internetten yaptığın başvuruların çoğu red gelir. Yine de merak ediyorsan hatırladığım kadarıyla Ocak-Mart döneminde başvurular açık oluyor.
 
Geri
Top