Neler Yeni

Yardım N11 İade Talebim Haksız Yere Reddedildi

Katılım
21 Mart 2023
Mesajlar
8
Dahası  
Reaksiyon skoru
2
İsim
Fay Teknoloji
Aşşağıdaki Yerlerde Kanıtlar Var Fay Teknolojiden Gamepower Rajin Adlı Kulaklık Sipariş Ettim 10 Martta 13 Martta Elime Ulaştı Ve Sesi Garip Geldi Beğenmediğim İçin İade Ettim Daha Sonra Firma Tabelebi Reddetti Ve Dediğine Göre Ürünü Ben Bomzuşum Zaten İade Oluşturduğum Tarih İle Elime Geçtiği Tarih Aynı Üstüne Üstlük Üstünde İlzer Var Diyor Lan Kulaklığı Denicem Zaten Ne Yapacam Bir Yerimemi Sokacam Tabi İz Olacak Ve Firma Bana Diyorki Etiketi Sökülmüş Lan Ekran Kartı Mı Bu Ne Etiketi Bu Durumda %100 Haklıyım Ne Yapmamı Önerirsiniz Tüketici Hakem Heyetine Gitmeyi Planlıyorum Ne Yapayim

F4IRFL4Y Merhaba​

Bu Mesajı Fay Bilgi Teknolojileri Yetkilisi olarak yazıyorum.

Yaşamış olduğunuz talihsizliği az önce araştırıp arkadaşlarımdan bilgisini aldım

Öncelikle Evet Kulaklık Hijyen açısından riskli bir ürün, Allah muhafaza birisinde hastalık vs olabilir. Bu nedenle kullanılmış bir ürünü kanuni hakkımız olarak ve ayni zaman da diğer müşterilerimizi de düşünerekten iade almamız mümkün değil.

Sizin olaya gelince, siz arızalı olduğunu belirtip göndermişsiniz. Haklısınız. Fakat ürün arızalı dahi olsa kutu hasarlı eksik tırtıl olursa bu ürünü üretici firmalara iade etmemiz mümkün olmuyor. Burada Hijyen sekmesi seçilmiş.

Yine de kendimizde de hata görüyor ve ürünü müşteri memnuniyeti kapsamında koşulsuz şartsız iade alacağımızı buradan belirtmek isterim. Fatih bey in dikkatine tekrardan ürünü iade amaçlı olarak göndermenizi rica ediyorum

Saygılarımızla
 

F4IRFL4Y

80+ Silver
Katılım
27 Ekim 2022
Mesajlar
4,302
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,562
İsim
Cengiz

F4IRFL4Y Merhaba​

Bu Mesajı Fay Bilgi Teknolojileri Yetkilisi olarak yazıyorum.

Yaşamış olduğunuz talihsizliği az önce araştırıp arkadaşlarımdan bilgisini aldım

Öncelikle Evet Kulaklık Hijyen açısından riskli bir ürün, Allah muhafaza birisinde hastalık vs olabilir. Bu nedenle kullanılmış bir ürünü kanuni hakkımız olarak ve ayni zaman da diğer müşterilerimizi de düşünerekten iade almamız mümkün değil.

Sizin olaya gelince, siz arızalı olduğunu belirtip göndermişsiniz. Haklısınız. Fakat ürün arızalı dahi olsa kutu hasarlı eksik tırtıl olursa bu ürünü üretici firmalara iade etmemiz mümkün olmuyor. Burada Hijyen sekmesi seçilmiş.

Yine de kendimizde de hata görüyor ve ürünü müşteri memnuniyeti kapsamında koşulsuz şartsız iade alacağımızı buradan belirtmek isterim. Fatih bey in dikkatine tekrardan ürünü iade amaçlı olarak göndermenizi rica ediyorum

Saygılarımızla
ilginiz için teşekkür ederim ıade talebını yenıden olusturacağım acıklamaya bir şey yazmam lazım mı
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,021,289
Mesajlar
9,220,328
Üyeler
161,834
Son üye
Darius
Top Bottom