rs200Bu iki motor arasında çok kaldim. Başlangıç motoru olarak almayı düşünüyorum.
Sizce hangisini tercih etmeliyim tecrübesi olanlar sebebi ile birlikte bilgilendirme yapabilir mi?
(Sıfır alacağım)
1. sebep 10 bin km'den fazla kullandım. bu süreç zarfında en ufak bir sorun yaşamadım ne elektronik aksamda ne motor bloğunda ne de servis yedek parça konusunda. ( sert motor kullanırım zorlarım )Sebep?
kesinlikle 250nk almanı tavsiye ederim hem daha güçlü hem daha donanımlı zaten 250nk nın yeni modelleri çok iyi kronik sorun felanda yokBu iki motor arasında çok kaldim. Başlangıç motoru olarak almayı düşünüyorum.
Sizce hangisini tercih etmeliyim tecrübesi olanlar sebebi ile birlikte bilgilendirme yapabilir mi?
(Sıfır alacağım)
Yorumun için teşekkür ederim bilgilendirici olmuş. ❤1. sebeb 10 bin km'den fazla kullandım. bu süreç zarfında en ufak bir sorun yaşamadım ne elektronik aksamda ne motor bloğunda ne de servis yedek parça konusunda. ( sert motor kullanırım zorlarım )
2. sebeb servis ağı yaygın her yerde parçası var ustaları iyi
3. sebeb bajaj firması ktm ile eski ortak şase ve motor bloğu konusunda ktm'den tecrübeliler ( ktm'den kaptılar olayı yani )
4. sebeb ikinci el satışı bajaj markasının daha hızlıdır.
5.sebeb bozuk yola çok daha fazla gelir. hindistan yolları taşlı topraklıdır üretim buna uygundur bu yüzden motorun şasesi sağlam amotisörleri rahattır keyiflidir. diğer yandan da daha sağlamdır.
ama ben çin malına binerim dersen cf moto al. yaşayacağın sorunları da kullanan kişilerden öğren kullanmayan bilgisi olmayan teknik veri üstünden karşılaştıracaklara inanma. motosiklet bilgisayar gibi değildir. sürmeden tecrübe etmeden bilemezsin.
Grenajlı makina alma derim NK250 şuan en mantıklısıBu iki motor arasında çok kaldim. Başlangıç motoru olarak almayı düşünüyorum.
Sizce hangisini tercih etmeliyim tecrübesi olanlar sebebi ile birlikte bilgilendirme yapabilir mi?
(Sıfır alacağım)
grenajlı makina tarzları supersport /sporttouring grenajsız yanı çıplak olan naked yada endro yada cross . ikisi ayrı tarz önce motosiklet tarzlarını öğrenin arkadaşa öneri vermeden önce adam belki supersport sevmiyor. konuda da iki tane naked makina örneği vermiş belli ki naked seviyor.Grenajlı makina alma derim NK250 şuan en mantıklısı
Adam ns200 değil rs200 demiş adam akıllı okumadan konuşmagrenajlı makina tarzları supersport /sporttouring grenajsız yanı çıplak olan naked yada endro yada cross . ikisi ayrı tarz önce motosiklet tarzlarını öğrenin arkadaşa öneri vermeden önce adam belki supersport sevmiyor. konuda da iki tane naked makina örneği vermiş belli ki naked seviyor.
rs200 de supersport değil karma bir model oturuş pozisyonu dik grenajda bir süpersport kadar yok. naked ile ss arasına konumlandırılmış bir makina. saf ss değil.önce ne dediğimi anla sonra motor sınıflarını öğren sonra konuş.Adam ns200 değil rs200 demiş adam akıllı okumadan konuşma
Eeee yani ben ne dedim rs200 ün oturma pozisyonu R6 gibi felanmi dedim NK250 ye göre daha yatık ve grenajı var neyi anlattın tam olarakrs200 de supersport değil karma bir model oturuş pozisyonu dik grenajda bir süpersport kadar yok. naked ile ss arasına konumlandırılmış bir makina. saf ss değil.önce ne dediğimi anla sonra motor sınıflarını öğren sonra konuş.
Mesaj otomatik birleştirildi:
sana biraz motor öğreteyim. bak bu r125 bir zamanların efsanesi oturuş pozisyonuna bak bu motora bindiğin zaman yatmadan süremezsin gidonun alçaklığı ve tutuş pozisyonu ile depo ile selenin kuyruğa yakınlığından anlarsın. kendisi safkan bir supersport (125 cc'de olsa)
Alıntıyı görüntüle
bak bu da rs200 naked ile ss arasına konumlandırılmış oturuş pozisyonu dik karma bir naked depo ile sele mesafesine bak gidon açısına ve gidonun yukarda konumlandırılışını görebilirsin okey.
her sakallıyı dedem sanma sonra.
Alıntıyı görüntüle
cehaletiniEeee yani ben ne dedim rs200 ün oturma pozisyonu R6 gibi felanmi dedim NK250 ye göre daha yatık ve grenajı var neyi anlattın tam olarak