Yardım O4g ve 4g Farkı

O4g nin başındaki O harfi o kartın overclock lu model olduğunu temsil eder 4g yazanda ise fabrika çıkışı overclock yoktur 4 ise kartın kaç gb vram i olduğunu temsil eder :)
 
rica ederim :)
 
Geri
Top