Obs Ws Nvıdıa’Nın Geforce Experience (Shadowplay)

The Batman

80+ Gold
Katılım
21 Şubat 2022
Mesajlar
6,536
Reaksiyon skoru
3,937
obsde okadar ayar yaptım birçok ayarı denedim bir türlü oyunu tam ekran kayıt alamadım kayıt aldıgım zaman ekranı yarım kayıt ediyor ama Ndivia kayıt programı ile 2 dakika ayar yaptım cam gibi tam ekran kayıt aldım
1*) obs de ben mi beceremedim yoksa genel sıkıntı mı var
2-)Ndivia kayıt programı ile yayın yapılır mı
 
obsde okadar ayar yaptım birçok ayarı denedim bir türlü oyunu tam ekran kayıt alamadım kayıt aldıgım zaman ekranı yarım kayıt ediyor ama Ndivia kayıt programı ile 2 dakika ayar yaptım cam gibi tam ekran kayıt aldım
1*) obs de ben mi beceremedim yoksa genel sıkıntı mı var
2-)Ndivia kayıt programı ile yayın yapılır mı

Hocam yani en son 5-6 sene once kullanmistim ama tam ekran kayir aliyor ama onun icin direk oyunu secemeniz lazim mi neydi yani hani pencere sec iste oyun yakala vs. diya sahne seciyorsunuz ya he iste orada farkli bir sey emi tiklayacaktiniz ne tam hatilamiyom ama basit bir seydi youtube bakin once turkce bualmazsaniz ingilizce aratin %100 bulursunuz ama eski ise onalr yani olmuyorsa en son yapay zekaya sorun yani yakaliyor basit bir seydi ama hatirlamiyom
 
Geri
Top