OCCT'de aşırı sıcaklık görüyorum

Katılım
5 Ağustos 2023
Mesajlar
23
Reaksiyon skoru
1
Öncelikle merhaba. Geçen gün Ryzen 3600 işlemcime stok soğutucu yeterli gelmediği için bir soğutucu almaya karar verdim başta kule tipi alacaktım ama birkaç ay sonra sistemimi yenilemeyi düşündüğüm için sıvı soğutma almak istedim. Ve sonra Arctic Liquid Freezer II 240 satın aldım(rev 4.0 sanırım) montajını kendim yaptım ve sorunsuz yaptığımı düşünüyorum. Fakat dün kasamın camı açık şekilde yaptığım bir OCCT işlemci testinde 72 derece görüyordu(normal Extreme değil) ve bugün kasamın camını da kapatıp masamın altına koydum(biraz sıkışık) ve OCCT'de 90 dereceye kadar gördü sizce montajda mı bir hata yaptım yoksa kasamın hava akışı mı çok kötü?

Destan yazdığım için özür dilerim :)
 
Masanın altında hava alması zor ise normal elindeki kasanın kaç adet fanı var vs onlarda fark eder malum havalar sıcak
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,646
Mesajlar
11,069,217
Üyeler
197,951
Son üye
Fatih11
Geri
Top