tümen
80+ Platinum
- Katılım
- 24 Ocak 2022
- Mesajlar
- 12,783
- En İyi Cevap
- 3
Dahası
tek tek ne kadar hız sunduklarına bak en uygununu tercih etHangi sağlayıcı kullanayım?
tek tek ne kadar hız sunduklarına bak en uygununu tercih etHangi sağlayıcı kullanayım?
15 den fazla arıza kaydı oluşturdum belki çok daha fazla. Nedense ben bir yerlerine takmıyorlar. Çözüldü diye işaretliyorlar ama yaşadığım problemlerin haddi hesabı yok. Millenicom'un müşteri hizmetleri iyi diye geçmiştim fakat beni çok mağdur ettiler. Fiyatları da gereksiz pahalı.Canlı birine bağlanmak konusunda haklısınız. Bağlatmıyor. Otomatik arıza kaydı oluşturuluyor. Benim deneyimim şu ki otomatik arıza kaydı 2 gün içinde çözümlendi. Ve sorunum çözüldü.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Millenicom bir sağlayıcı mı ki? TT altyapısını kullanıyor. TT ne verebilirse bunlar da onu vermez mi? Yani sorun Millenicom'da mı ki?
Şimdi modem de yok bende fazla fiyat girmesin bizeOnu servis halleder.
Hocam valla ben köylü gibi kaldım eve girince dedim uzay teknolojisi bu. Sağolun yardım içinde, GPON nedirKabloya cevap gelmemiş bir türlü GPON için o ayrı ufak bir cihaz modeme takmıyorsun yani
En basit tabiriyle fiber için modem yanında gelen ufak bir cihazHocam valla ben köylü gibi kaldım eve girince dedim uzay teknolojisi bu. Sağolun yardım içinde, GPON nedir