yasalarlayaşam
80+
- Katılım
- 5 Aralık 2020
- Mesajlar
- 139
- Reaksiyon skoru
- 34
Arkadaşlar 10. Sınıfım ve ögle arası izini lazim bende yok fakat arada çıkmak istedigimde arkadaşım gösteriyor nöbetçiye bende geçiyorum bugun öğle arası dönüşünde mudur sorgusuna çekildim ve yarin velin gelsin disiplin cezasıdir bu dedi ,sordum peki ne olacak diye kınama alırsın dedi internetten araştırdım fakat net bir yargıya varamadım benzeri durumu yaşayanlar ne oluyor anlatabilirmisiniz ve bu benim ilerde karşıma cikarmı üniversite sınavında is bulmada vb...