Okuldan geldikten sonra programıma uyamıyorum

Katılım
9 Haziran 2023
Mesajlar
105
Reaksiyon skoru
14
Merhabalar, 11. sınıf öğrencisiyim. Günde 2 sayısal ders + 1 gün TYT Mat diğer gün TYT Türkçe olacak şekilde günde toplamda 3 derse çalışıyorum. Bu süreçte mesela bu 3 dersin 1/3 veyahut ara ara 2/3'ünü tamamlıyorum fakat hiçbir zaman planımı tam manasıyla uygulayamadım. Programa başlayalı henüz 1 hafta oldu. Okuldan eve 4'te geliyorum ve yemeğe kadar dinleniyorum 8'de derse geçiyorum ve sık sık mola veriyorum maalesef. İstikrar kazanmak için de dershaneye gitmeyi düşünüyorum. Önerilerinizi alabilir miyim?
 
saate göre değil de göreve göre saatlendirme yaparsan oturtursun atıyorum ertesi gün şu videoyu izleyeceğim 50dk
şu 5 testi çözücem 50dk gibisinden böyle yap yararını görürsün dersi ne zaman çalıştığıınında çok önemi yok ama sık sık mola işinden vazgeç odaklanamazsın.
 
saate göre değil de göreve göre saatlendirme yaparsan oturtursun atıyorum ertesi gün şu videoyu izleyeceğim 50dk
şu 5 testi çözücem 50dk gibisinden böyle yap yararını görürsün dersi ne zaman çalıştığıınında çok önemi yok ama sık sık mola işinden vazgeç odaklanamazsın.
Saat şeklinde değil hocam programım mesela Salı Matematik Fizik TYT Matematik şeklinde, matematikte o gün okulda ne gördüysem tekrarı ardından soru çözümü yapıyorum. Bu şekilde görev şeklinde gidiyorum. Fakat test konusunda gerçekten ciddi sıkıntılarım var, testten teste geçiş yapıyorum bunu çözmem lazım
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,920
Mesajlar
11,082,498
Üyeler
198,218
Son üye
okansabancioglu
Geri
Top