Onerebileceginiz tablet varmidir

Katılım
23 Ekim 2020
Mesajlar
383
Reaksiyon skoru
93
Bütçe
11000
Merhabalar bütçem en fazla 11k ya kadar tablet almak istiyorum gönlümden geçen Apple ama tablet piyasayida tam bilmiyorum sıfır ikinci el fark etmez
 
Merhabalar bütçem en fazla 11k ya kadar tablet almak istiyorum gönlümden geçen Apple ama tablet piyasayida tam bilmiyorum sıfır ikinci el fark etmez
iPad 9. Nesil öneririm şuan fiyatı 9K kısa sürede büyük ihtimalle 11-12K bandına çıkacak bence şuan en mantıklısı o.
 
Merhabalar bütçem en fazla 11k ya kadar tablet almak istiyorum gönlümden geçen Apple ama tablet piyasayida tam bilmiyorum sıfır ikinci el fark etmez
9k ya ipad 9.nesil alabilirsiniz. Site güvenli buradan ipad 8.nesil ipad mini 6, ve apple kalem aldım site konusunda içiniz rahat olsun. Eğer bütçe çıkabilirseniz https://www.pt.com.tr/ipad-109-inc-wi-fi-64gb-mavi-mpq13tua
10.nesili öneririm kesinlikle. Hem ekranı daha iyi hem tasarım açısından çok daha üstün, maalesef 8 ve 9.nesilin tasarımları eski tabletler gibi. İşlemcisi 14 bionic ve rami 4 gb yani ipad 9 dan çok daha iyi. Kesinlikle başka markalara bakmayın, tablet konusunda apple rakipsizdir. 10.nesili alamam diyorsanız içiniz rahat bir şekilde 9.nesil alabilirsiniz dediğim gibi hem 8.nesil hem mini 6 kullanıyorum bugüne dek tek bir sorun yaşamadım.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Huawei de kaliteli, fakat google uygulamalarını kullanmak için başka bir uygulamadan gireceksiniz bunu zaten biliyorsunuzdur, ha bu halledilir sorun değil fakat cihaz ömrü konusunda size garanti veremem. 2 yıl sonra kasmaya başlarsa hiç şaşırmam 5 yıl boyunca Huawei mate 10 lite kullanan biri olarak söylüyorum. İpad alın çıkın.
 
9k ya ipad 9.nesil alabilirsiniz. Site güvenli buradan ipad 8.nesil ipad mini 6, ve apple kalem aldım site konusunda içiniz rahat olsun. Eğer bütçe çıkabilirseniz https://www.pt.com.tr/ipad-109-inc-wi-fi-64gb-mavi-mpq13tua
10.nesili öneririm kesinlikle. Hem ekranı daha iyi hem tasarım açısından çok daha üstün, maalesef 8 ve 9.nesilin tasarımları eski tabletler gibi. İşlemcisi 14 bionic ve rami 4 gb yani ipad 9 dan çok daha iyi. Kesinlikle başka markalara bakmayın, tablet konusunda apple rakipsizdir. 10.nesili alamam diyorsanız içiniz rahat bir şekilde 9.nesil alabilirsiniz dediğim gibi hem 8.nesil hem mini 6 kullanıyorum bugüne dek tek bir sorun yaşamadım.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Huawei de kaliteli, fakat google uygulamalarını kullanmak için başka bir uygulamadan gireceksiniz bunu zaten biliyorsunuzdur, ha bu halledilir sorun değil fakat cihaz ömrü konusunda size garanti veremem. 2 yıl sonra kasmaya başlarsa hiç şaşırmam 5 yıl boyunca Huawei mate 10 lite kullanan biri olarak söylüyorum. İpad alın çıkın.
Vatanda da 9K 9. Nesil iPad. Mağazadan da alabilir fark etmez.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Güzel, Google uygulamalarına desteği yok ama onları farklı yollarla kurman lazım.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,757
Mesajlar
11,070,389
Üyeler
197,977
Son üye
YouNess
Geri
Top