TahaCel 80+ Platinum Katılım 12 Temmuz 2020 Mesajlar 10,302 Reaksiyon skoru 10,693 18 Ocak 2021 #1 oyunlarda ss almak için program önerisi yaparmısınız anında bir tuşla ss alsam ve seçtim bir klasöre direk oraya gitse o ssler öyle bişey vardı prtsc tuşuna basınca paintte gitmem gerekiyor o yüzden ?
oyunlarda ss almak için program önerisi yaparmısınız anında bir tuşla ss alsam ve seçtim bir klasöre direk oraya gitse o ssler öyle bişey vardı prtsc tuşuna basınca paintte gitmem gerekiyor o yüzden ?
melih abuaf 80+ Gold Katılım 31 Mayıs 2020 Mesajlar 7,327 En İyi Cevap 6 Reaksiyon skoru 11,408 18 Ocak 2021 #2 Geforce Experience kullanabilirsiniz.
abcd1234 Cezalı 80+ Silver Katılım 27 Aralık 2020 Mesajlar 2,965 En İyi Cevap 2 Reaksiyon skoru 2,436 18 Ocak 2021 #3 Steam, Ubisoft Connect tarzı uygulamalarda bu özellik var. F12 idi galiba.
Theta 80+ Katılım 12 Ocak 2021 Mesajlar 194 Reaksiyon skoru 101 18 Ocak 2021 #4 Ge force experince olabilir kayıt da alabiliyorsunuz.
B Balkız 80+ Gold Katılım 3 Mayıs 2020 Mesajlar 5,478 En İyi Cevap 5 Reaksiyon skoru 8,350 18 Ocak 2021 #5 Ekran kartın Nvidia. Alt+F1 kombinasyonu ile ekran görüntüsü alabilirsin.
thErenSK 80+ Gold Katılım 9 Temmuz 2020 Mesajlar 7,363 En İyi Cevap 2 Reaksiyon skoru 6,059 18 Ocak 2021 #6 ben lightshot kullanıyorum
S sszkaan 80+ Katılım 17 Ocak 2021 Mesajlar 27 Reaksiyon skoru 9 18 Ocak 2021 #7 amd ekran kartın var ise alt r Nvidia ise alt f1 bunlardan yapamadıysan steam uzerinden veya obs uzerınden yapabilirsin
amd ekran kartın var ise alt r Nvidia ise alt f1 bunlardan yapamadıysan steam uzerinden veya obs uzerınden yapabilirsin
gbaleft 80+ Platinum Katılım 7 Ekim 2020 Mesajlar 19,003 En İyi Cevap 7 Reaksiyon skoru 30,759 18 Ocak 2021 #8 Steam için F12.
Psyduck 80+ Platinum Katılım 31 Aralık 2020 Mesajlar 10,966 En İyi Cevap 16 Reaksiyon skoru 16,069 18 Ocak 2021 #9 steamde oynuyorsanı f12
TahaCel 80+ Platinum Katılım 12 Temmuz 2020 Mesajlar 10,302 Reaksiyon skoru 10,693 18 Ocak 2021 Konu Sahibi Konu Sahibi #10 borauysalcan yazmış: Ekran kartın Nvidia. Alt+F1 kombinasyonu ile ekran görüntüsü alabilirsin. Devamı için tıklayın... peki nere gidiyor ss ler Mesaj otomatik olarak birleştirildi: 18 Ocak 2021 6n_adam yazmış: ben lightshot kullanıyorum Devamı için tıklayın... nasıl kullanılıyor
borauysalcan yazmış: Ekran kartın Nvidia. Alt+F1 kombinasyonu ile ekran görüntüsü alabilirsin. Devamı için tıklayın... peki nere gidiyor ss ler Mesaj otomatik olarak birleştirildi: 18 Ocak 2021 6n_adam yazmış: ben lightshot kullanıyorum Devamı için tıklayın... nasıl kullanılıyor
B Balkız 80+ Gold Katılım 3 Mayıs 2020 Mesajlar 5,478 En İyi Cevap 5 Reaksiyon skoru 8,350 18 Ocak 2021 #11 Tahacel6337 yazmış: peki nere gidiyor ss ler Devamı için tıklayın... Alt+Z'ye bas. Açılan menüde "Galeri"ye bas. Aldığın SS'ler böyle görünecek. İstediğin SS'e tıkla. "Dosya konumunu aç"a bas. O oyunda aldığın SS'ler görünecek.
Tahacel6337 yazmış: peki nere gidiyor ss ler Devamı için tıklayın... Alt+Z'ye bas. Açılan menüde "Galeri"ye bas. Aldığın SS'ler böyle görünecek. İstediğin SS'e tıkla. "Dosya konumunu aç"a bas. O oyunda aldığın SS'ler görünecek.
LordHasan 80+ Platinum Katılım 31 Mayıs 2020 Mesajlar 10,708 En İyi Cevap 9 Reaksiyon skoru 9,196 18 Ocak 2021 #12 windows game bar
TahaCel 80+ Platinum Katılım 12 Temmuz 2020 Mesajlar 10,302 Reaksiyon skoru 10,693 18 Ocak 2021 Konu Sahibi Konu Sahibi #13 borauysalcan yazmış: Alt+Z'ye bas. Açılan menüde "Galeri"ye bas. Aldığın SS'ler böyle görünecek. İstediğin SS'e tıkla. Alıntıyı görüntüle "Dosya konumunu aç"a bas. O oyunda aldığın SS'ler görünecek. Alıntıyı görüntüle Devamı için tıklayın... teşekkürler
borauysalcan yazmış: Alt+Z'ye bas. Açılan menüde "Galeri"ye bas. Aldığın SS'ler böyle görünecek. İstediğin SS'e tıkla. Alıntıyı görüntüle "Dosya konumunu aç"a bas. O oyunda aldığın SS'ler görünecek. Alıntıyı görüntüle Devamı için tıklayın... teşekkürler