+1 yaBu aralar herkes çekiliş yapıyor. Biri bile çıkmazsa bana küsecem hayata..
+1 ya
Sana nick çıksın.Bu aralar herkes çekiliş yapıyor. Biri bile çıkmazsa bana küsecem hayata..
bize anca çıksa çıksa belki bu çıkar.Bu aralar herkes çekiliş yapıyor. Biri bile çıkmazsa bana küsecem hayata..
Bana bu çıksa da kırık gelir.bize anca çıksa çıksa belki bu çıkar.
Alıntıyı görüntüle
Bana gelmez.Bana bu çıksa da kırık gelir.
Haklısın.Bu aralar herkes çekiliş yapıyor. Biri bile çıkmazsa bana küsecem hayata..