hamzaersoy
80+ Bronze
- Katılım
- 10 Aralık 2023
- Mesajlar
- 1,095
- Konu Sahibi Konu Sahibi
- #92
haklısınız. araştırmadan etmeden alışveriş yapmak tamamen benim eşşekliğimdiGeçmiş olsun kral lakin bu tarz satıcılar eğer ki donanımsal veya fiziksel bir sorun olmadığı taktirde jelatinin açılması maalesef iade hakkını yitiriyor. Bu yüzden amazon ve hepsiburada satıcılı ürünleri almaya çalışıyorum jelatin açılsa bile iade alıyorlar çünkü. Bu tarz sitelerden ürün alırken iade koşullarını iyi okumak lazım çünkü 1 madde ile her şeyi sizin aleyhinize çevirebiliyorlar.
Mesaj otomatik birleştirildi:
haklısınız bu açıdan kesinlikle benim hatamdı bunjdan sonra 3 5 fazla olmasını asla sorun etmem desteği iyi bi olan firma içinİşte tamda bu yüzden monitör, kasa ve değer olarak yüksek parça ve aksesuarları sadece İtopya.com'dan alıyorum. Doğrudur piyasaya göre fiyatları biraz yüksektir. Ama müşteri desteği açısından en ufak bir sıkıntı bile yaşatmadılar bu güne kadar bana. Belki de 150-200 arası sipariş geçmişim vardır. Bu ülkede de denetim ve adalet mekanizması ve ahlakı olmadığı için vatandaş olarak bizi ezebildikleri kadar ezmeye güçlünün, zenginin yanında durabildikleri kadar durmaya devam ediyorlar. Yazıklar olsun.
Mesaj otomatik birleştirildi:
şurada yanılıyorsun hocam pckolikin iademi geri çevirmesinin nedeni toz ve jelatindi. yanlış ürün almamla ilgili herhangi bir problem çıkarmadılar. ben o konuda haklılığımla ilgili ses etmedim zaten fakat firma bile bunu sorun etmediHaklı bir nedenin yok ki iade için firma haklı geldi bana
Mesaj otomatik birleştirildi:
bana "kutuyu açmasaydın, jelatini sökmeseydin, şunu yapmasaydın" diyen arkadaşlara da bunu anlatmaya çalışıyorum hocam. iade politikasında ne yazıyorsa ona uygun hareket ettim ben. almak zorunda oldukları bir üründü evet jelatini sökük ve ekranında toz olsa bile. çünkü bu böyle işliyor yani amazon yırtık kutulu kulaklığı alabiliyorken pckolikin tozlu monitör almama işini savunanlara derdimi anlatamıyorum. üstelik kulaklığın kutusu yırtıksa adamların ekstra para harcayıp sıfır kutulayıp onu satması lazımken, pckolikin tek yapması gereken ürünün tozunu almak ve jelatin yapıştırmaktı. bu konuda anlatamıyorum derdimi insanlaraAmazon dışı yerden teknolojik cihaz almayın kesinlikle kutusu yırtık kullanılmış kulaklık iade ettim satıcı almak zorunda kaldı [kutusunun açılması için yırtılması gerekiyordu nothing ear 2 ]
Mesaj otomatik birleştirildi:
bu dediklerinin hepsinde haklısın fakat birkaç mesaj öncede de belirttiğim gibi onların derdi keyfi iadem değildi. iade sebebimi ürünü alır almaz arayıp söylediğimde telefonda kabul ettiler. onlar, kendilerine gelen ürünü beğenmediler sadece, yani bana aktarılan bu. eğer ben iade reddinin sebebini sorduğumda bana böyle bir sebep olamaz deselerdi üstüne gideceğimi sanmıyorum. fakat senaryo dediğin gibi yaşanmadıJelatin sökmek iadeyi engeller mi bilmiyorum ama eğer engelliyorsa diye yazıyorum ve THH de sizi haksız gördüğü için engelliyor olarak varsayarak size bir kaç cevabım olacak.
Tabii ki maske eldiven takmayacaksın, bir sorun çıksaydı zaten iadede sorun yaşamazdın, sen koşulsuz şartsız iade hakkını kullanamaya çalıştığın için bu engelle karşılaştın, o sticker da bahane değil zaten onu çıkardığında ölü piksel vs. görseydin hatalı ürün için iade, değişim veya onarım olarak başvururdun zaten, normal şartlarda jelatini çıkardın sticker'ı çıkardın baktın sorun yok neden iade edesin zaten, keyfi iadelerde titizlik aranabilir.
Son düzenleme: