Peerless Assassin soğutmuyor mu?

Hayır. İlk başta biraz sürdüm ve yaydım. Yeterli gelmeyince ufak bir ilave yaptım. Macun öyle dokunduğun gibi kolayca yayılmadı. Dengeli bir şekilde dağıtmak için bir 5 dakika harcadım.
sıcaklık bana da çok normal gelmedi , istiyorsan çıkar tekrar bir monte et belki monte ederken bir sıkıntı olmuştur
 
Macunu değiştirdim ama sonuç değişmedi. Arctic Mx4 sürdüm. Macunu videoda gösterilen miktarda sürdüm. Radyatörün yerine tam oturduğundan da eminim. Hatta montajı iki kişi yaptık. Birimiz radyatörü tuttu diğeri vidaları sıktı. Valla bir bilgisayar aldım burnumdan geldi. Thermalright'i eve mi çağırayım napıyım anasını satayım. Lanet olsun böyle işe.


20240822_133641.jpg

Adsız.png
 
Macunu değiştirdim ama sonuç değişmedi. Arctic Mx4 sürdüm. Macunu videoda gösterilen miktarda sürdüm. Radyatörün yerine tam oturduğundan da eminim. Hatta montajı iki kişi yaptık. Birimiz radyatörü tuttu diğeri vidaları sıktı. Valla bir bilgisayar aldım burnumdan geldi. Thermalright'i eve mi çağırayım napıyım anasını satayım. Lanet olsun böyle işe.


Alıntıyı görüntüle
Alıntıyı görüntüle
bu kadar termal macun surmeye gerek var mi bilmedigimden soruyorum yanlis anlasilmasin. cunku ben tek bi bezelye noktasi kadar bi nokta biraktim ve ustune oturttum 85 dereceleri gormedi
 
bu kadar termal macun surmeye gerek var mi bilmedigimden soruyorum yanlis anlasilmasin. cunku ben tek bi bezelye noktasi kadar bi nokta biraktim ve ustune oturttum 85 dereceleri gormedi
Fotoda çok gibi gözüküyor ama Arctic'in videoda gösterdiği kadar sürdüm. Bezelye ile nohut arasında bir boyut. GamersNexus'un Peerless Assassin videosunda bunun 2 katını sürdüler. Valla sorun nerede anlayamıyorum. Error verdim.

Screenshot_20240822_153121_YouTube.jpg
 
Geri
Top