🔥İndirim PERFORMAX Gaming XOTRAN RGB Mouse 99 TL

ucuz diye yedek mouse aldım geçen tekrar almaya gerek var mı ? :D
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

normali 160 TL miş ya zaten pek gerek yok gibi
 
Genelikle 220 IPS 30G.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Kendi sitesinde bile Pixart PMW3327 yazıyor hocam.
G102 nin de kendi sitesinde Mercury yazıyor... Adamlar kendi sitesine "ne 3327 si la koyar mıyız onu" mu yazmasını bekliyorsun?
 
Aldım çekilişle veririm forumda
 
Rog gladius 2 core kullanıyorum. Onda da 3327 sensör var. Tabi her şey sensörden mi ibaret bilemiyorum ama bu fiyata çok iyi.
 
Bu markanın kasa psu ve klavyesini kullanuyorum, çok memnunum ve tam fiyat performans
 
aldım eyw
 
yedeklik aldım teşekkürler, diğer yedeklikleri de satılığa koydum geçenlerde iyi oldu :D
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,689
Mesajlar
11,069,789
Üyeler
197,964
Son üye
silencio2000
Geri
Top