PSU'dan 5v almak istiyorum

berkovich

80+
Katılım
1 Temmuz 2022
Mesajlar
13
Reaksiyon skoru
1
psu'dan 5v almak istiyorum ws2812b şerit led için acaba bu kabloyu kullanabilir miyim psu ya takıp? Molex tarafındaki pinler sanırım yanlış konumlandırılmış gibi normal bir molex e göre ama kullanmicam için sorun olucağını zannetmiyorum. psu'um corsair rm750
Screenshot_20230118_084222.jpg
 
silindi
 
Son düzenleme:
Kırmızı ve siyah kabloyu kullanarak stabil 5V alabilirsin. Ama Molex kanalına pek yüklenme :)
 
Kırmızı ve siyah kabloyu kullanarak stabil 5V alabilirsin. Ama Molex kanalına pek yüklenme :)
internet psu nun 6 pin inden max 11A alabildiğimi öğrendim. burdaki sorun molex ucundaki sıralamanın normal molex e göre farklı olması. internettede psu 6 pin pinout diyagramını düzgün bulamadım bulamadım. 4.5A çekicem şerit led için.
 
internet psu nun 6 pin inden max 11A alabildiğimi öğrendim. burdaki sorun molex ucundaki sıralamanın normal molex e göre farklı olması. internettede psu 6 pin pinout diyagramını düzgün bulamadım bulamadım. 4.5A çekicem şerit led için.
Yanlış olamaz, ATX standartı diye bir şey var. Tabii bilgisayar güç kaynağıysa :)
 
Yanlış olamaz, ATX standartı diye bir şey var. Tabii bilgisayar güç kaynağıysa :)
corsair rm750 den alıcam bu gücü. Normal bir molex te 12v-gnd-gnd-5v diye gitmiyor mu resimlerde sanki son pin kullanılmamış gibi gördüm. Molex ucunun benim için aslında çok önemi yok kabloyu soyucağım için, tek sorun 6 pin tarafındaki renkler psu girişi için uygun yapılmış mı? yanlışlıkla 5v veriyim derken 12v vermiyim
 
corsair rm750 den alıcam bu gücü. Normal bir molex te 12v-gnd-gnd-5v diye gitmiyor mu resimlerde sanki son pin kullanılmamış gibi gördüm. Molex ucunun benim için aslında çok önemi yok kabloyu soyucağım için, tek sorun 6 pin tarafındaki renkler psu girişi için uygun yapılmış mı? yanlışlıkla 5v veriyim derken 12v vermiyim
Fotoğrafını attığınız kablonun 6 pin kısmını güç kaynağınıza takıp kullanmak mı istiyorsunuz? yani mantıken olması gerekiyor ama bu tarz modüler güç kaynaklarında kablolar psu çıkışı kısmında üreticiden üreticiye değişiyor, en mantıklısı standart bir molex uzatıcı kablosu alıp kesin ve siyah/kırmızı kabloları kullanın.
 
Ölçüm aletiyle ölçmek en mantıklısı olur.
 
Fotoğrafını attığınız kablonun 6 pin kısmını güç kaynağınıza takıp kullanmak mı istiyorsunuz? yani mantıken olması gerekiyor ama bu tarz modüler güç kaynaklarında kablolar psu çıkışı kısmında üreticiden üreticiye değişiyor, en mantıklısı standart bir molex uzatıcı kablosu alıp kesin ve siyah/kırmızı kabloları kullanın.
öyle de yapabilirim aslında
Ölçüm aletiyle ölçmek en mantıklısı olur.
her türlü bir voltmetre alıcam gibi duruyor emin olmak için
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,869
Mesajlar
11,082,044
Üyeler
198,208
Son üye
PadreSoberano
Geri
Top