BlueLabels
80+ Silver
- Katılım
- 31 Ağustos 2020
- Mesajlar
- 2,111
- Reaksiyon skoru
- 1,030
Keşke büyük enter olsaydı razer kullanıyorum full ama küçük klavye rahat oluyor üzdü
Bende de kablosuz zaten de klavyede olursa ayrı çile onu diyorum nova7x var şuan birde razer da v3 pro 8khzHocam, mouse ve kulaklığı kablosuz almak gerçekten iyi. Klavye masada sabit durduğu için çok hareket ettirmediğimden, kablosuz olması hiç farklı hissettirmiyor. Ama mouse ve kulaklıkta durum öyle değil. Kulaklıkta kablo oraya buraya değmiyor, mutfağa gideceğim zaman çıkartmak zorunda kalmıyorsun, ya da kablo dolanıp bir şeye takılınca kulaklık düşmüyor. Mouse’ta da daha rahat, kaydırırken hafif hissettiriyor; bende L7 Pro var, en son ne zaman şarj ettiğimi hatırlamıyorum bile. Hem kablo dağınıklığı olmuyor, masa sade ve düzenli görünüyor.
AULA F75 ve F87 gibi mükemmel ötesi opsiyonlar varken sen gidip Razer Blackwidow V3 alıyorsan muhtemelen klavyeler hakkında bilgin yoktur zaten.Manyetik switch klavyelerin büyük çoğunluğu kablolu. Ne yapalım membran mı alalım kablosuz diye
Ne bu öz güven? AULA ürünlerinin garantisini 2 yıl boyunca sen mi veriyorsun?AULA F75 ve F87 gibi mükemmel ötesi opsiyonlar varken sen gidip Razer Blackwidow V3 alıyorsan muhtemelen klavyeler hakkında bilgin yoktur zaten.
Mevcut konudaki klavye ile F75 veya F87'yi karşılaştır bakayım. Çoğu durumun garanti sağlayıcısı farketmeksizin kullanıcı hatası denilip geçiştirildiği bir ortamda kim neden sırf 2 yıl garantili olsun diye çok daha kötü bir opsiyonu tercih etsin? Biz burada klavye mi satın alıyoruz yoksa 2 yıl garanti mi? Klavyemde hotswap, kablosuz kullanma opsiyonu, double injection olmadıktan sonra 2 yıl garantiyi ne yapacağım?Ne bu özgüven? AULA ürünlerinin garantisini 2 yıl boyunca sen mi veriyorsun?
Fark ettiysen herhangi bir teknik özellikten bahsetmedim, karşılaştırma yapmadım çünkü söylediğin gibi F75 ve F87 ürünleri V3 TKL'den çok daha iyi. Bir tüketici olarak en temel hakkım olan garanti sürecini sordum.Mevcut konudaki klavye ile F75 veya F87'yi karşılaştır bakayım. Çoğu durumun garanti sağlayıcısı farketmeksizin kullanıcı hatası denilip geçiştirildiği bir ortamda kim neden sırf 2 yıl garantili olsun diye çok daha kötü bir opsiyonu tercih etsin? Biz burada klavye mi satın alıyoruz yoksa 2 yıl garanti mi? Klavyemde hotswap, kablosuz kullanma opsiyonu, double injection olmadıktan sonra 2 yıl garantiyi ne yapacağım?
Ayrıca tuşlardan biri veya birkaç tanesi bozulursa garanti sana asla yardımcı olmaz. F87 veya F75'te ise böyle bir durum olması halinde hotswap ile kolayca değiştirip yoluna bakabilirsin. Aradaki switch kalitesi farkını anlatmama bile gerek yok. Seslerini tek tek dinlersen anlarsın. Arada bu kadar fark var iken "2 yıl garanti var" demen oldukça ironik.
F75 havada karada denizde her yönden iyi dostum switch değişme fırsatın olmuyor razer da v4 %75 de var sadece hot swap ve pahalı haketmiyor parasınıf75 var bu klavyede hosuma gıdıyodu ama bılemedım dostlar alayımmı tavsıye lazım
Sen ekmeğe mama derken ben fps oyunları oynuyordum. Manyetik switch klavye varken mekanik klavyeyi ne yapayım.AULA F75 ve F87 gibi mükemmel ötesi opsiyonlar varken sen gidip Razer Blackwidow V3 alıyorsan muhtemelen klavyeler hakkında bilgin yoktur zaten.
Yükseldiğimi nereden çıkardın tam olarak? Cevap vermek yükselmek mi oluyor? Düzgünce insan gibi laf anlatıp münakaşa ediyorum "Sıradan bir mesaja yükseldin." diyor. Ayrıca F75 veya F87'yi aldıktan sonra üstünden 10 yıl geçse bile hotswap özelliği sayesinde herhangi bir teknik sorunda tuşların kontrolü senin elinde oluyor. Bu 2 yıllık bir garantiden çok daha kıymetli.Fark ettiysen herhangi bir teknik özellikten bahsetmedim, karşılaştırma yapmadım çünkü söylediğin gibi F75 ve F87 ürünleri V3 TKL'den çok daha iyi. Bir tüketici olarak en temel hakkım olan garanti sürecini sordum.
Sıradan bir mesaja bu kadar yükselen birisine bir daha cevap vermeyeceğim çünkü konu gereksiz uzayacak gibi.
Kaldı ki Razer'ın garanti sürecini defalarca farklı ürün gruplarıyla deneyimlemiş birisi olarak hiç söylediğiniz gibi şeylerle karşılaşılmıyor. Ürünle ilgili bir sorundan kaynaklanan durumlarda özellikle Bilkom müthiş işler çıkarıyor. Senin deyiminle;
"Razer'ın(Bilkom'un) garanti süreçlerine laf atıyorsan muhtemelen garantiler hakkında bilgin yoktur zaten."
BlackWidow V3'te manyetik switch mi var?Sen ekmeğe mama derken ben fps oyunları oynuyordum. Manyetik switch klavye varken mekanik klavyeyi ne yapayım.
asıl bu nasıl bir özgüven? itopya'nın garantisiyle amazon'un garantisi bir müşteri hizmetleri bir mi?Ne bu özgüven? AULA ürünlerinin garantisini 2 yıl boyunca sen mi veriyorsun?
Yeni nesil cidden okuduğunu anlamıyor. Sosyal medyada ekran kaydırmaktan olsa gerek. Benim ilk mesaja gidip okuma zahmetine girersen manyetik switch almaktan bahsediyorum. Razer alalım diye bir mesajım var mı, git oku önce. Razerin hangi switch olduğunu biliyorum sen o kafanı yorma. Git biraz daha reels izle. Ya da izleme yarın okul var, erkenden yat ortaokullar erken başlıyorYükseldiğimi nereden çıkardın tam olarak? Cevap vermek yükselmek mi oluyor? Düzgünce insan gibi laf anlatıp münakaşa ediyorum "Sıradan bir mesaja yükseldin." diyor. Ayrıca F75 veya F87'yi aldıktan sonra üstünden 10 yıl geçse bile hotswap özelliği sayesinde herhangi bir teknik sorunda tuşların kontrolü senin elinde oluyor. Bu 2 yıllık bir garantiden çok daha kıymetli.
BlackWidow V3'te manyetik switch mi var?fasdsddfasdfafasd AULA F87'deki Graywood v4 switch bile çok daha kaliteli Razer GreenSwitch'ten. Graywood V4'te 30 gramlık bir kuvvet yetiyor Greenswitch'te ise 50 gram uygulaman gerekiyor. Travel distance ve actuation point farkını saymaya bile gerek yok. Ayrıca manyetik switche sahip olan klavyeler de mekanik olarak geçiyor, "manyetik varken mekaniği ne yapayım" diyorsun. Konuştuğun konu hakkında ne kadar bilgisiz olduğun buradan belli oluyor maalesef.
![]()