cakaresul 80+ Bronze Katılım 24 Mayıs 2022 Mesajlar 810 Reaksiyon skoru 302 24 Kasım 2022 #27 Arkadaşlar meraktan soruyorum bu mousla ilgili bilgim yok. Deathadder v2 mi daha iyi yoksa bu mu?
Goatseb 80+ Bronze Katılım 8 Kasım 2022 Mesajlar 1,202 Reaksiyon skoru 437 24 Kasım 2022 #28 Basilisk V3 ile arasında kaldım. Sizce hangisi alınmalı?
tümen 80+ Platinum Katılım 24 Ocak 2022 Mesajlar 13,479 En İyi Cevap 3 Reaksiyon skoru 8,494 24 Kasım 2022 #29 Mert Özkaya yazmış: Al-sat için almıştım. Gerçekten çok kaliteli bir ürün. Devamı için tıklayın... Bende satarim diye aldim kullaniyom Aslinda ben kullandigim herseyi satarim diye aldim ama kullaniyorum
Mert Özkaya yazmış: Al-sat için almıştım. Gerçekten çok kaliteli bir ürün. Devamı için tıklayın... Bende satarim diye aldim kullaniyom Aslinda ben kullandigim herseyi satarim diye aldim ama kullaniyorum
slm.ycl02 80+ Silver Katılım 24 Şubat 2022 Mesajlar 3,925 Reaksiyon skoru 1,644 24 Kasım 2022 #30 Bence de mouse kalitesi iyi arkadaşlar bendeki ve arkadaştakinde gicirdama çatlama bükülme eğilme zortlama pirtlama yok. Merak edip bastırdım sağdan soldan sıkıntı yok. Bu fiyat indirimli haliyle bile bana pahalı geliyor. Yoksa lazım 1 tane daha.
Bence de mouse kalitesi iyi arkadaşlar bendeki ve arkadaştakinde gicirdama çatlama bükülme eğilme zortlama pirtlama yok. Merak edip bastırdım sağdan soldan sıkıntı yok. Bu fiyat indirimli haliyle bile bana pahalı geliyor. Yoksa lazım 1 tane daha.