Yardım Razer Mouse'u bir türlü garantiye gönderemedim yardımcı olur musunuz?

Hocam bu ithalatçı mevzusunda ithalatçı firma haklı bende bir hafta önce superlight mouse u gönderdim garantiye içinden 10 parçaya katlanmış kağıt yada kullanma kılavuzunda garanti belgesi olur. O belgede ithalatçı firmada ne yazıyorsa onları arayacaksınız. Orada numarası da yazar bazen mouse kutularında yukarıdaki kartonun içine yapıştırırlar. Kutunun içine dışına her yerine bak o olmadan ithalatçı firmalar ürünün onlardan çıkıp çıkmadığını anlayamıyor maalesef. Birden çok distrübitör olduğu için bunlar yaşanıyor. Aynı ürüne birden fazla firma teknik destek verebiliyor. A firmasının ithal ettiği ürüne doğal olarak B firması destek vermiyor. Kendilerinin ithal ettiği ürün olduğunu anlamaları içinde bu belgeyi istiyorlar. Yapabileceğin bir başka alternatifte mevcut açıkçası ama biraz şans işi. Aynı mouseu kullanan forumdaki bir arkadaş sana o ithalatçı firma ismi yazan kağıdı gönderir. Sen ürünün yenisini alınca o arkadaşa geri o katlanmış kağıdı gönderirsin fotoğraf olarak da ekliyorum aynı şunun gibi olur genelde. Bir nevi minik ithalatçı garanti belgesi gibi. Kullanma kılavuzunun içine dışına bak orada da olabilir. Ektekilerden birisi steelseries diğeri ise cloud 2 mesela.
ben de gelmedi o kağıt işte kutuda zaten abistan gibi bişey yazıyordu kağıtta yoktu büyük ihtimalle Almanya deposundan göndermiş amazon bana
 
ben de gelmedi o kağıt işte kutuda zaten abistan gibi bişey yazıyordu kağıtta yoktu büyük ihtimalle Almanya deposundan göndermiş amazon bana
Hocam amazon öyle bir hata yapmaz. Satıcı amazon.tr mi eğer değilse zaten çıkmaz içinden o kağıt çünkü ithalatçı amazon oluyor bu durumda. Direkt amazon ile görüşmen gerekiyor. Eğer dediğim gibi ise tabii ki.
 
Hocam amazon öyle bir hata yapmaz. Satıcı amazon.tr mi eğer değilse zaten çıkmaz içinden o kağıt çünkü ithalatçı amazon oluyor bu durumda. Direkt amazon ile görüşmen gerekiyor. Eğer dediğim gibi ise tabii ki.
direkt amazon satıcı bilerek te öyle aldım yapabileceğimiz bişey yok iade diyorlar elimizde mevcut aynı ürün yok diyorlar olsa değişim yapardık
 
direkt amazon satıcı bilerek te öyle aldım yapabileceğimiz bişey yok iade diyorlar elimizde mevcut aynı ürün yok diyorlar olsa değişim yapardık
Amazon siparişlerim kısmından yetkili servisine ulaşabiliyorsun. Yada ürün için yetkili servis numarası iste. Onların göndermesini de talep edebilirsin.
 
arıyorum garanti belgesi istiyorlar onların anlaşması bitmiş sözde garanti belgesinde yazan firma kimse ona diyorlar amazonda bana sadece mail ile fatura gönderdi garanti kağıdı yok.
Ben geçen logitech g502 Hero aldım ve içinde garanti belgesi çıkmadı basit Bi kullanım kılavuzu ve stiker çıktı ee bu durumda garanti kağıdı yok diye ortada mı kalıcam firmalar konuyu uzatmak için bahane arıyor
 
THH ' ye Başvur gitsin İzmirde genelde 4 - 5 ay sürüyor.
öyle yapacam tek. çare
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Amazon siparişlerim kısmından yetkili servisine ulaşabiliyorsun. Yada ürün için yetkili servis numarası iste. Onların göndermesini de talep edebilirsin.
abartısız 15 numara ile görüştüm kimse ilgilenmiyor garanti kağıdı istiyorlar malesef onlar da göndermiyorlar iade istiyorsanız hemen diyorlar
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Ben geçen logitech g502 Hero aldım ve içinde garanti belgesi çıkmadı basit Bi kullanım kılavuzu ve stiker çıktı ee bu durumda garanti kağıdı yok diye ortada mı kalıcam firmalar konuyu uzatmak için bahane arıyor
ben öyle kaldım valla
 
öyle yapacam tek. çare
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


abartısız 15 numara ile görüştüm kimse ilgilenmiyor garanti kağıdı istiyorlar malesef onlar da göndermiyorlar iade istiyorsanız hemen diyorlar
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


ben öyle kaldım valla
valla hocam ankara içindeysen getir ben yapayım dicem artık mouseunu. Kaç kez amazondan alışveriş yaptım hepsinde garanti belgesi yanında geliyor. En kötü amazondan ürün talep et hocam stoklarında yok biliyorum ama sen talep edersen getiriyorlar. Hatta kadın bana ne listeye ekleyin hatta ailenizden çevrenizden dahi listeye ekleyin ne kadar çok kişi eklerse o kadar hızlı gelir demişti. Bunu yaptıktan 2 hafta içinde stok geldi ve değişimi yaptırmıştım. En son çaren bu gibi görünüyor.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Bu arada eğer mouse tekerleği kırılmadıysa sorunun yukarı aşağı rastgele hareket etmesi ise sana bir çözüm önerim var. Tekerleğin sol ortasına bir iki damla kolonya alkol vs damlat. Damlattıktan hemen sonra 45 derece sola yatırarak tekerleğini hızlı bir şekilde ileri geri yap. Düzelecektir.
 
aldık bakalım umarım üzmez
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

valla hocam ankara içindeysen getir ben yapayım dicem artık mouseunu. Kaç kez amazondan alışveriş yaptım hepsinde garanti belgesi yanında geliyor. En kötü amazondan ürün talep et hocam stoklarında yok biliyorum ama sen talep edersen getiriyorlar. Hatta kadın bana ne listeye ekleyin hatta ailenizden çevrenizden dahi listeye ekleyin ne kadar çok kişi eklerse o kadar hızlı gelir demişti. Bunu yaptıktan 2 hafta içinde stok geldi ve değişimi yaptırmıştım. En son çaren bu gibi görünüyor.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Bu arada eğer mouse tekerleği kırılmadıysa sorunun yukarı aşağı rastgele hareket etmesi ise sana bir çözüm önerim var. Tekerleğin sol ortasına bir iki damla kolonya alkol vs damlat. Damlattıktan hemen sonra 45 derece sola yatırarak tekerleğini hızlı bir şekilde ileri geri yap. Düzelecektir.
aynen listeye ekletti bana tekerlek dediğin gibi ben bir nevi bu razer servisinden tiksindim artık tüketici hakem heyeti değişim kararı verir ve hala ellerinde yoksa muadili veya üstü ile değiştirmek zorunda kalırlar ben de razer hariç bir marka ile değiştirmek istiyorum artık açıkçası çünkü çok iğrenç bir durum.
 
tabi ki atabilirim de sebebini merak ettim açıkçası
Ben de iade talep ettim talebim direkt olarak onlara ulaştığı anda para iadesine döndü.Ben onlara para iadesi değilde değişim yapmak istediğimi belirtince sadece o üründe geçerli indirim kuponu verdiler sadece kargo ücreti(prime oldugum halde 35 tl) ödedim ve değişim yapıldı.
 
Ben de iade talep ettim talebim direkt olarak onlara ulaştığı anda para iadesine döndü.Ben onlara para iadesi değilde değişim yapmak istediğimi belirtince sadece o üründe geçerli indirim kuponu verdiler sadece kargo ücreti(prime oldugum halde 35 TL) ödedim ve değişim yapıldı.
satıcı aynı mıydı indirim kuponu derken ne kadarlık bir kupon örnek veriyorum aldığın zaman 2k dı şuan 4k 2k lık kupon mu verildi
 
Kankam üzülerek söylüyorum muhtemelen sorunun mouse scrollun aşağı kaydırdığında bazen yukarı bazen aşağı kayıyo ve orta tıklatması hiç çalışmıyor kronik razer scroll sorunu ben de razer kullanıcısıyım mouseunu isterse değiştirsinler yine aynı sorunla karşılaşıcaksın.Bunun olma sebebi arasına tozlar vs giriyor diyeymiş razer açıklama yapmış hatta redditde üfleyerek kullananlar varmış oraya hava tutup veya üflersen sen de çalıştığını görüceksin kronik bir problem ama umarım ilgilenirler.
 
Kankam üzülerek söylüyorum muhtemelen sorunun mouse scrollun aşağı kaydırdığında bazen yukarı bazen aşağı kayıyo ve orta tıklatması hiç çalışmıyor kronik razer scroll sorunu ben de razer kullanıcısıyım mouseunu isterse değiştirsinler yine aynı sorunla karşılaşıcaksın.Bunun olma sebebi arasına tozlar vs giriyor diyeymiş razer açıklama yapmış hatta redditde üfleyerek kullananlar varmış oraya hava tutup veya üflersen sen de çalıştığını görüceksin kronik bir problem ama umarım ilgilenirler.
malesef ilgilenen yok
 
Geri
Top