Red Dead Redemption 2 nasıldır

Konusundan bağımsız olarak da iyi bir oyun. Mekanikler bile yeterli tek başına. Araştırmadan oynamanızı öneriririm direkt girişin yani. 98₺ sudan ucuz. İngilizceniz yoksa Türkçe yama kurmayı unutmayın.
 
Açık dünya kovboyluk oyunu 1900lerin başında amerikada geçiyor. Biraz yavaş akan bi yapısı var hemen oyunlardan sıkılan biriysen bilgin olsun ama bence kesinlikle alıp bu oyunun deneyimini yaşamalısın çünkü bence hala gelmiş geçmiş en iyi oyun budur ya
 
herkes öneriyor oyun nasıldır konusu nedir
Grafikleri, mekanikleri, hikayesi gayet iyidir. Oyun yavaş ilerliyor aksiyonu bol oyun seviyorsan pek sarmayabilir. Ana hikayenin yanında ek hikayeler de var dağın başında da denk gelebiliyorsun bunlara şehrin içinde de. Bu oyunu ya çok seversin ya hiç sevmezsin ortası pek yok. Atı alıp şöyle muhteşem atmosferde gezmek bile benim için ayrı bir keyif :.)
 
Grafikleri muazzam ötesi rockstarın efsaneleşmiş ikinci oyunu. Ama biraz hantal oyun alıştığında aşırı keyif alırsın hikayesi grafikleri vs yüzel
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,639
Mesajlar
11,079,309
Üyeler
198,169
Son üye
masti
Geri
Top