Bi bak ama spolier var
TeşekkürlerKonusundan bağımsız olarak da iyi bir oyun. Mekanikler bile yeterli tek başına. Araştırmadan oynamanızı öneriririm direkt girişin yani. 98₺ sudan ucuz. İngilizceniz yoksa Türkçe yama kurmayı unutmayın.
Çete savaşı yapıyorsun biraz yobazlık biraz centilmenlik hırzızlık kısaca AL OYNA bitişindw duygulanırsın spoiler yeme sakın aman tadı cıkmaz ben yedimherkes öneriyor oyun nasıldır konusu nedir
Kısaca 40 şirket bi araya gelse bunun gibi bir oyun yapamazherkes öneriyor oyun nasıldır konusu nedir
Grafikleri, mekanikleri, hikayesi gayet iyidir. Oyun yavaş ilerliyor aksiyonu bol oyun seviyorsan pek sarmayabilir. Ana hikayenin yanında ek hikayeler de var dağın başında da denk gelebiliyorsun bunlara şehrin içinde de. Bu oyunu ya çok seversin ya hiç sevmezsin ortası pek yok. Atı alıp şöyle muhteşem atmosferde gezmek bile benim için ayrı bir keyif :.)herkes öneriyor oyun nasıldır konusu nedir
aynen kankaKısaca 40 şirket bi araya gelse bunun gibi bir oyun yapamaz
çok sağlamdır.herkes öneriyor oyun nasıldır konusu nedir
Tab2aynen kanka