replika air force almayı düşünüyorum

Orijinali 2.400 ve üstü kanka gayet normal. Ek olarak gayet de kaliteli çakmalar. Abim falan almıştı ve bugün 1 tane daha almış ilk görünce "Abim neden orijinaline para vermiş?" dedim de replika almış. O derece belli etmiyor.
sağlam mı hocam bende düşünüyorum
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,354
Mesajlar
11,065,756
Üyeler
197,875
Son üye
Furkannn.
Geri
Top