Trigonometri
80+
- Katılım
- 10 Aralık 2020
- Mesajlar
- 233
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 101
- İsim
- Zeki
Mayıs ayında 449TL'ye SteelSeries Rival 600 mouse almıştım. Şu an mouseun fiyatı 749TL. Ürün arızalandı. Teklos garantiye yolladım. 1 hafta sonra bugün geri gönderdiler. Üründe arıza tespit edilmiştir. Ürünün elimizde birebir aynısı ve muadili olmadığından değişimi yapılmamıştır. Bu mektubu satıcı firmaya gönderiniz demekte. Ürünüm hem düzeltilmemiş hem değişimi yapılmamış. Ürünümün iadesi olacak yani. Ürünün iadesinde de 449TL iade edileceği söylendi Hepsiburada'dan. Ben bu durumu asla kabul etmiyorum. Thh'ye, cimere şikayette bulunacağım. Bu yapılan çok büyük bir ayıptır. Ben ürünümün asla iadesini istemiyorum. 7 ay kullandığım mouseta saçma sapan kendi sorunu yüzünden 300TL zarara uğramak istemiyorum. Bu mouse en çok satılan modellerden birisi. Aynısı olmamasına imkan yok. Tüketici garanti hakları gereği değiştirmekle yükümlüler. Ben ürünümün kesinlikle değiştirilmesini veya onarılmasını istiyorum. Bu zor zamanlarda para kazanılması kolay değil.
Sizce ne yapmalıyım? Yardımcı olursanız sevinirim.
Anlamayan arkadaşlar için: Ben mousemun para iadesini istemiyorum. Ürünün değişimini veya muadilinin gönderilmesini istiyorum. Firma ellerinde bulunamadığı için gönderemedik diyor. Böyle bir hakları yok. Ben mağdur oluyorum. Ben yine aynı mousetan alacağım ve 300TL ayrıyeten para ödemiş olacağım.
Sizce ne yapmalıyım? Yardımcı olursanız sevinirim.
Anlamayan arkadaşlar için: Ben mousemun para iadesini istemiyorum. Ürünün değişimini veya muadilinin gönderilmesini istiyorum. Firma ellerinde bulunamadığı için gönderemedik diyor. Böyle bir hakları yok. Ben mağdur oluyorum. Ben yine aynı mousetan alacağım ve 300TL ayrıyeten para ödemiş olacağım.
Son düzenleme: