Trigonometri
80+
- Katılım
- 10 Aralık 2020
- Mesajlar
- 233
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 101
- İsim
- Zeki
- Konu Sahibi Konu Sahibi
- #40
Hocam ben zamanında 6 yıl önce Bimeks tarafından mağdur edilmiştir. Sağlam telefonum bozularak elime ulaşmıştı. Firma kabul etmedi ve baya oyaladıydı. 2.5 yıl bekledim. Avukat ücretleri, ürünün faizi vb. felan derken tahminime göre 2-3 katı parayı ödediler. Bana ödeyecekleri paranında 1.5 katına yakınını ödediler. Ben sabrederim. 300TL kazanılır edilir, sorun değil. Firmaların tüketicileri böyle mağdur etmesi kabul edilemez. Bugün 300TL'lik ürün olur yarın 30.000TL'lik ürün olur. Biz tüketiciler olarak hakkımızı sonuna kadar savunmak zorundayız. Biz eğer bu durumlarda sabredip karşı çıkamazsak daha kötü sonuçlarla ileride karşılaşırız.Ben de isterim adama yeni mouseunu versinler. Ki doğrusu da bu. Ama fayda etmez demek istedim. Yanlış anlaşıldım sanırım.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Dostum sen beni yanlış anladın. Elbette haklısın. Ama THHnin buna bir çözüm bulacağını sanmıyorum. “Paranı iade al git” diyecekler. Ha “enerjim vaktim var” diyorsan otur uğraş. Ben olacak olanı söylüyorum. Ben THH değilim ki bana kızıyorlar. Olacak olanı söyledik diye forumda yemediğim laf kalmamış arkadaş.