Hiç bilmiyorum o markayı ama araştırın.
Yeni başımdan geçen olayı anlatayım 1.5 yıl önce neabot n2 modelini almistim aslında robot güzel herşeyi gayet iyi çalışıyor sıfır sorun çekim gücü felanda çok iyi,1 ay önce hata vermeye başladı temizlik yaparken yarıda duruyordu baktım şarj yüzdesi hızlı hızlı düşüyor 65 e felan gelince kapanıyordu cihaz şarja takınca tekrardan açılıyordu batarya sorunu olduğunu anladım.
Netten baktım bu sorunu herkes yaşamış ve servis bu durumda bataryanın Garanti kapsamına girmediğini belirterek herkesten 900 TL batarya ücreti istemiş.
Delta Teknis servisi aradım aynı şeyi banada söylediler kullanıcı kullanımı kaynaklandığı için hiç bir elektrik elektronik malzemede batarya garantiye girmez dedi delirdim insanları saf yerine mi koyuyorsunuz dedim yıllardır ürün kullanırız daha böyle birşeyi ilk defa sizden duyuyorum dedim.Telefonun bataryasınıra degistireni gördüm telefondanda aynı durumlar oluyor o firmalar neden böyle birşeyden bahsetmiyor dedim.
Tabi bataryada bir sorun varsa ömür degilde başka bir arıza o garantiye girer dediler.Neyse gönderdim robot ulaştı 1 2 hafta sonra döndüler aynı olayı tekrarladılar 900 TL istediler.Aynı şeyleri söyledim.
Bende gittim tüketici hakem heyetini aradım durumu anlattım ordaki yetkili abi yaptırma olurmu şey sen malı aldığından itibaren içinden sıfır çıkan tüm parçalar garantiye girer bu ürünün 1 sende bataryasınımi bozuluyormus ömrü 1 senemiymis ozaman dedi,sen başvuru yap gönder heyete dedi,robotuda geri iste durdurmuyorlarsa bozuk batarya dursun incelenir dedi.Tesekkur ettim kapattım firmayı aradım.
Yine çok bilmiş bir vaziyette açtılar telefonu bende anlattım durumu konuştum bu konuda başvuru yapacağım dedim, telefondaki yetkili kadın bana aynı şeyleri söylüyorsunuz diyor
kabul etmiyormusunuz dedi etmiyorum dedim ozaman ben bu durumu üst birime aktarıyorum dedi.2 3 gün sonra aradılar müşteri memnuniyeti için 1 kereye mahsus yapılacak dedi.Benin hakkım olanı bana müşteri memnuniyeti kapsamında yapıyorlarmış