RB.01 80+ Bronze Katılım 25 Ocak 2021 Mesajlar 533 Reaksiyon skoru 154 11 Temmuz 2021 #1 İtopyada satılan Bu satılan sistem teker teker satış fiyatlarını çıkardığımda ekran kartı fiyatı rtx 2060 4000tl oluyor uygun mu ya da gelecekte daha iyi fiyatlar gelir mi Kısacası pişman olur muyum
İtopyada satılan Bu satılan sistem teker teker satış fiyatlarını çıkardığımda ekran kartı fiyatı rtx 2060 4000tl oluyor uygun mu ya da gelecekte daha iyi fiyatlar gelir mi Kısacası pişman olur muyum
Cevdet Sunay 80+ Platinum Katılım 8 Ağustos 2020 Mesajlar 12,313 Reaksiyon skoru 25,562 11 Temmuz 2021 #2 Dışarıda o kart 7500TL.
BenRoboTdeğilİm 80+ Silver Katılım 8 Mayıs 2021 Mesajlar 4,658 Reaksiyon skoru 2,336 11 Temmuz 2021 #3 Alınır
FERRUM 80+ Gold Katılım 5 Temmuz 2020 Mesajlar 8,246 En İyi Cevap 2 Reaksiyon skoru 7,249 11 Temmuz 2021 #4 Kasa ve psu kötü.Fanlar da pek iyi değil gibi.
RB.01 80+ Bronze Katılım 25 Ocak 2021 Mesajlar 533 Reaksiyon skoru 154 11 Temmuz 2021 Konu Sahibi Konu Sahibi #5 FERRUM yazmış: Kasa ve psu kötü.Fanlar da pek iyi değil gibi. Devamı için tıklayın... Kasaya fan takacağım ve psu 2.seçenek yapacağım yani 80+ gold olan
FERRUM yazmış: Kasa ve psu kötü.Fanlar da pek iyi değil gibi. Devamı için tıklayın... Kasaya fan takacağım ve psu 2.seçenek yapacağım yani 80+ gold olan
FERRUM 80+ Gold Katılım 5 Temmuz 2020 Mesajlar 8,246 En İyi Cevap 2 Reaksiyon skoru 7,249 11 Temmuz 2021 #6 RB.01 yazmış: Kasaya fan takacağım ve psu 2.seçenek yapacağım yani 80+ gold olan Devamı için tıklayın... O zaman alınabilir oluyor biraz daha
RB.01 yazmış: Kasaya fan takacağım ve psu 2.seçenek yapacağım yani 80+ gold olan Devamı için tıklayın... O zaman alınabilir oluyor biraz daha
Cevdet Sunay 80+ Platinum Katılım 8 Ağustos 2020 Mesajlar 12,313 Reaksiyon skoru 25,562 11 Temmuz 2021 #7 Hocam anakartı da yükselt istersen.
RB.01 80+ Bronze Katılım 25 Ocak 2021 Mesajlar 533 Reaksiyon skoru 154 11 Temmuz 2021 Konu Sahibi Konu Sahibi #8 i9 11920Xs yazmış: Hocam anakartı da yükselt istersen. Devamı için tıklayın... Ne olsun i9 11920Xs yazmış: Dışarıda o kart 7500TL. Devamı için tıklayın... Fiyatlar eskisi gibi olacak diyorlar
i9 11920Xs yazmış: Hocam anakartı da yükselt istersen. Devamı için tıklayın... Ne olsun i9 11920Xs yazmış: Dışarıda o kart 7500TL. Devamı için tıklayın... Fiyatlar eskisi gibi olacak diyorlar
Cevdet Sunay 80+ Platinum Katılım 8 Ağustos 2020 Mesajlar 12,313 Reaksiyon skoru 25,562 11 Temmuz 2021 #9 RB.01 yazmış: Ne olsun Fiyatlar eskisi gibi olacak diyorlar Devamı için tıklayın... B450M PRO VDH.