Levi Ackerman
80+ Bronze
- Katılım
- 23 Mart 2020
- Mesajlar
- 1,934
- Reaksiyon skoru
- 1,464
Ben zaten size bir şey demedim arkadaşa sinirlendim. TANIMADIĞI BİRİNE MORON DEDİĞİ İÇİN.tanımadığı birisine la demesi ayrıca adres istiyo moruq gibi iftiralar ne orda onun moron demesi yanlış diğerininde sazan gibi atlamsaı haklı yok sinir etmişler birbirlerini
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Neyse uzatmayalım iyi forumlar.