Sabit %100 cpu kullanımı

Pulsar

80+
Katılım
21 Kasım 2020
Mesajlar
222
Reaksiyon skoru
52
1617037588354.png
Benimkullanıcımda dahi gözükmezken sabit %100 kullanım oluyor 2 opera sekmesi açınca sesler takılmaya başlıyor bu ne olabilir ve nasıl düzeltebilirim ? Teşekkürler. (tahminimce virüs girdi)
 
Virüs taraması yapin
 
Hangi uygulamalar kullanılıyor?
 
İşlemler kısmında çoktan-aza cpu bazlı sıralama yapıp atabilir misiniz? Ayrıca virüs bulaşmış gibi. Kaspersky öneririm
 
Hangi uygulamalar kullanılıyor?
1617037964169.png
hepsinin yüzdesini topladım öyle bile 100 olmuyor nasıl bi olaya düştük anlamadım.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

İşlemler kısmında çoktan-aza cpu bazlı sıralama yapıp atabilir misiniz? Ayrıca virüs bulaşmış gibi. Kaspersky öneririm
Kaspersky kullanırken oldu zaten işlemci çoktan aza bazlı sıralamam ise bir üst mesajdaki ekte.
 
Alıntıyı görüntüle hepsinin yüzdesini topladım öyle bile 100 olmuyor nasıl bi olaya düştük anlamadım.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Kaspersky kullanırken oldu zaten işlemci çoktan aza bazlı sıralamam ise bir üst mesajdaki ekte.
Seslerin takılmasının sebebi işlemci olabilir. Eğer eski bir işlemcide 1080p ve üstü videolar izlemeye kalkışıyorsanız ondan olabilir
 
bazen oluyor sonda geçiyor bende ssd takacağım düzelir inşallah
 
Seslerin takılmasının sebebi işlemci olabilir. Eğer eski bir işlemcide 1080p ve üstü videolar izlemeye kalkışıyorsanız ondan olabilir
hep 720p izliyorum işlemcim de web için ideal g1820 2 çekirdek 2.7ghz 4gb ram var
 
detaylı virüs taraması gereklidir
 
Alıntıyı görüntüle Benimkullanıcımda dahi gözükmezken sabit %100 kullanım oluyor 2 opera sekmesi açınca sesler takılmaya başlıyor bu ne olabilir ve nasıl düzeltebilirim ? Teşekkürler. (tahminimce virüs girdi)
Merhaba dostum. Aşağıda yazdıgım adımlari uygularsan sorunun cozulebilir.

Denetim Masası > Donanım Ve Ses > Güç Seçenekleri > Dengeli (Önerilen) [Hafif Üstünde 'Plan Ayarlarını Değiştir' yazar, ona tıkla. > Gelişmiş Güç Ayarlarını Değiştir > Çıkan Ekranda Biraz Aşağıya in ve 'İşlemci Güç Yönetimi' ni seç.


Yüzde kaç kullanılmasını istersen en düşük işlemci durumu ve en yüksek işlemci durumunu ona göre ayarla.

Sistem soğutma ilkesi'ni Etkin yapmanı öneririm.

Umarım İşine Yarar....
 
Geri
Top