arkadaşlar iyi akşamlar gene dayanamdım duramadım çok feci doldum bu sefer
öncelikle bir şikayet kaydı oluşturduk feyza isimli müşteri temsilcisi ile daha önce forumda konuşmasını görmüştüm onun da yanlış hatırlamıyorsam kardeşi bizimle aynı durumdaymış falan filan
şikayet 13 kasım 23 kasım arasında a 34 veya farklı bir telefona imei eklenmesi için yapılan tüm müşteri ve müşteri hizmetleri arasında yapılan konuşma kayıtlarının incelenmesi hakkında
Not: imei eklemekten aciz amazon tr nin böyle bir şey yapcağını sanmıyorum.
bu yüzden arkadaşlar bir ricam olacak elinizdeki konuşmaların ekran görüntülerinin hepsini tümünü atabilir misiniz toplu bir belge oluşturucam sonrasında buraya veya başka bir yere atarım isteyen arkadaşlara bu dosyayı kanıt olarak kullanacağım şuanlık öncelikle amazon tr ve özellikle ve özellikle amazon us ye mail atmayı düşünüyorum bu konuşmaları şikayetim/iz ile birlikte amazon tr nin kendine çeki düzen vermesi lazım artık cidden hadi hepsiburada global bir firma değil tc eklemez bişiyleri yanlış yapar tolere edilebilir ama burda amazondan bahsediyoruz amazon tr ile gerçekten firmanın işleyişinin içine ederek türklüğümüzü bir kez daha dünyaya göstermişiz gerçekten bazı mh ler nasıl işe bile alınıyor anlamıyorum...
basit bir mail veya şikayet ile bu işin düzeltilebileceğini düşünüyorum amazon bu sonuçta hepsiburada değil ki
ve foruma girip kayıt olmadan mesajları okuyup çıkan arkadaşım sende bize katıl nolursun katılmak istemessen de en azından şu mail adresine ekran görüntülerini gönderebilirsin
[email protected]