Yardım Servis ssd'ye el koydu :D

Yardımcı olurum tabii ki. Öncelikle ürünün servis raporuyla THH 'ye başvurun diğer aşamalar THH kararından sonra oluyor.
hocam şu an satıcıyla iletişime geçtim belki bir sürpriz ile beni şaşırtarak kendileri değiştirir 😂 ama türk firması olduğu için bu olasılık düşük tabii.
 
Bogazici sapıttı artık. Hangi sivri zeka bunları yönetiyorsa 2023 yılından beri değişim yapmıyorlar. Asla ellerinde stok yok sadece para iade sunuyorlar.
 
pandemi zamanında rx 550 ekran kartım vardı servis ya gt 1030 ya da para iadesi yaparız demişti ikisini de istemiyorum ekran kartımı geri gönderin demiştim gönderemeyiz artık ekran kartın yok çoktan garanti kapsamında gitti demişlerdi :kekw:
Klasik TR servis düzeni işte. Hangi servis olduğunu unuttum biostar mıydı neydi
 
Bogazici sapıttı artık. Hangi sivri zeka bunları yönetiyorsa 2023 yılından beri değişim yapmıyorlar. Asla ellerinde stok yok sadece para iade sunuyorlar.
yalan söylüyorlar berbat bir firma
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

pandemi zamanında rx 550 ekran kartım vardı servis ya gt 1030 ya da para iadesi yaparız demişti ikisini de istemiyorum ekran kartımı geri gönderin demiştim gönderemeyiz artık ekran kartın yok çoktan garanti kapsamında gitti demişlerdi :kekw:
Klasik TR servis düzeni işte. Hangi servis olduğunu unuttum biostar mıydı neydi
imha ettiklerini söylüyorlar ylaancılar kesin sevinmişlerdir oh ssdmiz oldu diye
 
yalan söylüyorlar berbat bir firma
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


imha ettiklerini söylüyorlar ylaancılar kesin sevinmişlerdir oh ssdmiz oldu diye
bana sanırım firma servis imha etti gibi bir şey demişti valla pandemi dönemi ortalık karışık diye gt 1030 u mecburen kabul etmiştim ne günlerdi
 
Geçen boğaziçi servise ssdmi gönderdim arızalı diye onlarda arıza tespit etti
birebir değişim veya muadil ürünle değişim istedim ellerinde mevcut değilmiş filan bana dedi ya bekleyeceksiniz kesin değil ya da para iadesi isteyin aldığınız yerden
ben de THH'ye başvuracam diye rapor düzenleyip ssdimi geri göndermelerini istedim. Rapor oluşturmuşlar işte değişim ya da para iadesi filan ama ssd fiziksel olarak serviste kalacakmış
Ben ilk defa böyle bir şeyle karşılaştım normal mi ?
Normal, zaten şu çip krizinde neden firma sana yeni ürün yollasın ki? Eski fiyattan iadeni al otur derler.
 
Normal, zaten şu çip krizinde neden firma sana yeni ürün yollasın ki? Eski fiyattan iadeni al otur derler.
almam ki kanun diye bir şey var kardeşim ? adam da satmasaydı arızalı ürün diceksin nerden bilsin
ben nerden biliyim arızalı olduğunu ya da ssd zamlanacağını o yüzden seve seve yepyeni ürün gönderecek
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Che_
bana sanırım firma servis imha etti gibi bir şey demişti valla pandemi dönemi ortalık karışık diye gt 1030 u mecburen kabul etmiştim ne günlerdi
1030 daha iyi kart aslında zaten ama çok farklı versiyonları var belki sizin 550 size teklif edilen 1030 dan iyi kalıyordur versiyonlar yüzünden.
 
1030 daha iyi kart aslında zaten ama çok farklı versiyonları var belki sizin 550 size teklif edilen 1030 dan iyi kalıyordur versiyonlar yüzünden.
rx 550 4 gb olan vardı ben de powercolerdı sanırım gt 1030 2 gb olandı çok basit bir modeldi mecbur kabul ettik. Değişim sunmak zorunda bu arada firma
 
rx 550 4 gb olan vardı ben de powercolerdı sanırım gt 1030 2 gb olandı çok basit bir modeldi mecbur kabul ettik. Değişim sunmak zorunda bu arada firma
En azından GDDR5 modeli vermişlerdir umarım, kötü olmuş. Gerçi o dönem servise 1660S veren adama 1650S yi muadil diye çakmaya çalışıyorlardı 😅
 
Servisler değişim/iade raporu veriyor ürün onlarda kalıyor bu hep böyleydi. Normal bir akış yani sorun yok. Sizin dediğinizi yapmak zorundalar ellerinde yoksa öyle bekleme falan diye bir şey yok muadili veya daha iyisini verecekler. THHye şikayet eder alırsınız. Bilirkişi onun muadil mi değil mi olduğunu bilir zaten
 
Geri
Top