RemaX
80+
- Katılım
- 25 Mart 2020
- Mesajlar
- 16
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 2
- İsim
- Ahmet
Ekranda kilitlenme ve görüntü gitmesi yüzünden kartı servise vermiştim. Arıza gördüklerini ve onarılacağını söylediler.(Kapasitör değişti diye belirtiyorlar).Kart onarıldı. 19 Mart ve 20 Mart'ta testlere sokuldu ve bir sorun görülmedi olarak belirtildi. Şu an kart hala serviste. Bu arızanın bir kişide daha gördüldüğünü ve onda da buna benzer bir parça değiştirildiğini okudum. Lakin onun sorunu çözülmemiş. Ve değişim olmuş. Bende bu yüzden kuşkuya düştüm. Çipset arızası olabiliyor diyenlerde vardı. Tekrar aynı sorun olma durumunda kartın para iadesini istediğimi talep ettim. Telefondaki kişi kartınız 1 yıldır sizde. Aynı parçadan 3 defa değiştirildikten sonra iade olunuyor dedi.(Böyle saçma bir durum var mı? Kart aynı problemi gösteriyorsa o kartın değişimi veya iadesi gerekir. Aynı parça ne alaka?) 6 aylık olsaydı değişim yapılırdı falan dedi. Kartta sorun devam etmesi durumunda(aynı parça değiştirilmesinden falan bahsetti yine, ben dedim aynı problem devam ederse nasıl oluyor falan diye. Kartta kronik sorun olsaydı aldığınız zaman neredeyse her zaman servise getirirdiniz falan dedi) 3.defa servise verildikten sonra, ya aynısından(elimizde varsa) ya da üst modeli varsa onlarla değişim oluyor dedi. Eğer yoksa para iadesini, aldığınız firmaya(Vatan Bilgisayar)'a bildirerek alabilirsiniz dedi. Başka birisiyle konuştuğumda, o bu kişinin dediklerinden daha iyimser konuşarak, aynı problemden 3-4 defa ürün gelmesi durumunda iade-değişim yapılır dedi.Bu konuda detaylı bilgi verir misiniz?
Son düzenleme: