Sınavların İptali Hakkında

OKUDUN MU ACABA? NE DIYORSUNUZ? GENÇ GİRİŞİMCİ FALAN? BEN DİYORUM AİLEDE YASLI VAR HASTA VAR SEN DİYORSUN ZOR GELİYORSA YAPMA?
bir senin mi ailende yaşlı hasta var ? şaka gibisiniz gerçekten..
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bak dostum sen beni mi sınıyorsun? Diyorum ki derslerden sorun yok olsun ama ailede yaşlı var diyorum halla ***** ***** konuşuyorsun be ********** orada derdimi anlatmışım gelmiş bana girişimci ol diyorsun var mı sende?
ahahaha az daha zorlasam anneme babama küfür edeceksin yazık sana :)
 
bir senin mi ailende yaşlı hasta var ? şaka gibisiniz gerçekten..
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


ahahaha az daha zorlasam anneme babama küfür edeceksin yazık sana :)
Otomatik kapatmış küfür yok merak etme.
 
Sanayi diyor çıldırıcam ama nitelikli Sosyal Bilimler Lisesi'ne gittiğimi belirteyim.
ahahahaa kacıncı sınıfsın 9 felan mı :D? hala toxiclik yapıyorsun farkında değilsin :)
 
Dostlar yakın zamanda sınavlar başlayacak biliyorsunuz hala erteletme derdindesiniz, bu sınavlar ertelense ne zaman yapılacak? nasıl derece belirlenecek? şimdiden 2 yıllık mezuniyet gitti bile. Sizlerin ders çalışması gerekiyor evde boş boş oturup ÖLECEZ KORONAAAA!!! diye bağırmanız hiçbirşeyi değiştirmez ınsanlar işe gidiyor,sağlıkçılar hastanelerde çalışıyor,polisler günde onlarca insanla temas kuruyor. Siz hiç Covid var diyip işin iptal edilmesini isteyen polis gördünüz mü ?.Herkes görevini yapmalı, sizin göreviniz ders çalışmak bu Ülkenin geleceği olmak. O yüzden bırakın bahaneleri Eğitiminize önem verin. Saygılar.
zamanında aynı şeyi ben dediğimde laf yedim birsürü
 
Sanayi diyor çıldırıcam ama nitelikli Sosyal Bilimler Lisesi'ne gittiğimi belirteyim.
kendini geliştir biraz saygılı olmayı öğren :)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

zamanında aynı şeyi ben dediğimde laf yedim birsürü
anlamazlar dostum, istedikleri tek şey okullar kapansın bidaha açılmasın. Biz boşa okuduk sanki :D
 
kendini geliştir biraz saygılı olmayı öğren :)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


anlamazlar dostum, istedikleri tek şey okullar kapansın bidaha açılmasın. Biz boşa okuduk sanki :D
ama sen mutasyon olmadan gittin
bizim konularımız çoook fazla
korkuorum kardeşiiim
ziya istifa eeeeeet
 
ama sen mutasyon olmadan gittin
bizim konularımız çoook fazla
korkuorum kardeşiiim
ziya istifa eeeeeet
15 yaşındaki çocuklar maske takmayıp sınavların iptalini isterken olur gibi;
 
İptal olması iyi olurdu ama iptal olmadı diye ağlayacak değilim. Takacağım 2-3 kat maskemi giyeceğim eldivenlerimi gideceğim okula olacağım sınavımı. Abartmaya gerek yok burada iptal olsun diye ağlayanlar dışarda gezerken sorun yok, tatile giderken sorun yok ama okulda 40dk sınav var deyince hemen duyar kasmaya çalışıyorlar.
 
İptal olması iyi olurdu ama iptal olmadı diye ağlayacak değilim. Takacağım 2-3 kat maskemi giyeceğim eldivenlerimi gideceğim okula olacağım sınavımı. Abartmaya gerek yok burada iptal olsun diye ağlayanlar dışarda gezerken sorun yok, tatile giderken sorun yok ama okulda 40dk sınav var deyince hemen duyar kasmaya çalışıyorlar.
Virüs başladığından beri evden işe işten eve gidip geliyorum dışarı bile çıkmadım mecburi olmadıkça 2 kat maske takıyorum kimseyle temas kurmuyorum salgının başından beri evime misafir bile almadım gelmişler bana yarım saat yapacakları sınavı acınıyorlar. Sanki bizim sevdiklerimiz yokmuş gibi davranıyorlar bende ailemden insanları kaybettim, işleri güçleri konuşmak burda iptal edilsin diye ağlayıp bir kere bile kitap yüzü açmayan insanlar.
 
hocam burda siyasete girmek ne kadar doğru olur bilemem fakat genç nesil zaten oy vermeyecek o arkadaşlara :)
Gündem kısmında da siyaset yapmayacaksak, hiç konuşmayalım 😁

Oy vermezlerse Türkiye kaybeder. Çoğunluk kaybedilmesini istiyorsa, varsın kaybedelim. Sistem bunu gerektiriyor.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,968
Mesajlar
11,072,128
Üyeler
198,020
Son üye
wiien
Geri
Top