Merhabalar bu gün edebiyat sınavı olduk ve hoca sınav kağıdını sınıfta unuttu. Sonra herkes sınav kağıdına ve cevaplarına baktı ama sadece bizim sınıf değil yan sınıflardan da bakmaya gelenler olmuş haliyle bende baktım keşke bakmasaydım. Ardında hocanın kulağına gitmiş bu olay ve bütün sınıfı disipline vereceğini söyledi. Sizce burda suç kimde sınavl kağıdını unuttuğu için hocada mı?
Yoksa sınav kağıdından sorulara baktoğımız için bizdemi nede olsa sınav kağıdından hoca sorumlu. Cevaplarınızı bekliyorum ayrıca hata bizde ise ceza falanda alırmıyız.
Yoksa sınav kağıdından sorulara baktoğımız için bizdemi nede olsa sınav kağıdından hoca sorumlu. Cevaplarınızı bekliyorum ayrıca hata bizde ise ceza falanda alırmıyız.