xthepatates
80+ Bronze
- Katılım
- 19 Mayıs 2023
- Mesajlar
- 849
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 267
- İsim
- Yiğit Arık
Hergün çalışma var diyerek internetini kesseler, 2 kere üst üste müşteri temsilcisinden yanlış bilgi alıp 100mbps kullandığın 2 ay + yapamadıkları işlem için son tarihten 1 gün geçtiğinden 4200tl ödersen. Tv boxa ekstra para verdiğin halde sana bozuk TV box getirirlerse ve 1 ay hergün arayıp adres bilgilerini tekrar tekrar verirsen. Sana getirdikleri tv box 2. El çıkıp bütün arama geçmişiyle kasma donmasıyla durursa, fiber kablosunu yanlış montajladıkları için fiber kablo kırılırsa ve 300tl para isterlerse ardından da belirtmemize rağmen kabloyu aşırı kısa ve yanlış montajlarlarsa, müşteri temsilcisine ulaşmaya çalışırken 30. Yıl şarkılarını 40 dakika boyunca dinlersen. Ayrı departmandaki ekipler birbiriyle koordine olamadığı için her biriyle teker teker günlerce uğraşırsan ne demek istediğimi anlarsın.turkcell rezıllık degıl >:c