GADDAR
80+ Bronze
- Katılım
- 27 Ekim 2020
- Mesajlar
- 715
- Reaksiyon skoru
- 302
Merhaba arkadaşımın bir sistemi var genel olarak iyi parçalardan oluşsa da yeteri kadar fps almıyor. Sistem:
Xeon X3440
Esonic H55 KEL anakart
Asus GTX 750ti 2GB
8GB kingston 1600mhz ram
120 ssd ve 1TB hdd
Aerocool VX500 güç kaynağı
2 bakırlı kule soğutucu
Benim imzamda HD 7850 var ve GTX 750ti ile benzer performans sergilemeleri gerekir fakat örnek vereyim ben BF1 de 60fps sabit alırken o 20-30 , ben valorantta 200 fps alırken o 100fps alıyor. Ben gta online da iken 60-70 alıyorm o 30 fps almakta dosyaları ekledim.
Arkadaş 2018 veya 2019 da donanim arsivinin linki ile aliexpressten almıştı gpu'yu.
Sıcaklıkları kontrol ettik herhangi bi sıkıntı yok, normalde eski bi everest psu vardı onu vx500 ile değistirdik hiçbir işe yaramadı. Dün temiz format attık pek bi işe yaramadı yani benim sistemimin yarısi kadar performans alıyor fark olarak cpu ve anakart farkı var islemcisi kötü olmadığını biliyorm benim kafama yatan anakart sorunlu bileşen , ve sitesi falan da yok yani stok bios ile gelmekte
Görsellere bakarsanız gpu %50 kullanılmakta çok garip bi olay sanki bir sey darboğaz yapıyor gibi
Acaba anakart yan sanayi diye mi sorun çıkarmakta yoksa fake gpu mu olabilir? Düşünceniz nedir
Xeon X3440
Esonic H55 KEL anakart
Asus GTX 750ti 2GB
8GB kingston 1600mhz ram
120 ssd ve 1TB hdd
Aerocool VX500 güç kaynağı
2 bakırlı kule soğutucu
Benim imzamda HD 7850 var ve GTX 750ti ile benzer performans sergilemeleri gerekir fakat örnek vereyim ben BF1 de 60fps sabit alırken o 20-30 , ben valorantta 200 fps alırken o 100fps alıyor. Ben gta online da iken 60-70 alıyorm o 30 fps almakta dosyaları ekledim.
Arkadaş 2018 veya 2019 da donanim arsivinin linki ile aliexpressten almıştı gpu'yu.
Sıcaklıkları kontrol ettik herhangi bi sıkıntı yok, normalde eski bi everest psu vardı onu vx500 ile değistirdik hiçbir işe yaramadı. Dün temiz format attık pek bi işe yaramadı yani benim sistemimin yarısi kadar performans alıyor fark olarak cpu ve anakart farkı var islemcisi kötü olmadığını biliyorm benim kafama yatan anakart sorunlu bileşen , ve sitesi falan da yok yani stok bios ile gelmekte
Görsellere bakarsanız gpu %50 kullanılmakta çok garip bi olay sanki bir sey darboğaz yapıyor gibi
Acaba anakart yan sanayi diye mi sorun çıkarmakta yoksa fake gpu mu olabilir? Düşünceniz nedir
Ekler
Son düzenleme: