SIVI SOĞUTMA DEVRİ BİTİYOR MU?

Mur4t06

80+
Katılım
1 Ekim 2023
Mesajlar
108
Reaksiyon skoru
72
Geçen sıvı soğutmadan vazgeçip Kule tipi soğutma almıştım. Oyun ve render testlerine baktığımda kendi ısı değerlerimle 360mm sıvı soğutma kullananların ısı değerleri aynı olunca (fark varsa da max 3-4 derece) bi şaşırdım.
Üstüne bugün bu videoya denk geldim. Mantıklı gelmedi değil.

Siz ne düşünüyorsunuz?

 
Hangi marka model kule tipini aldın?
 
şahsen hoşta değil kapalı devre olanlar ama custom aiolar :love:
 
240MM sıvı soğutmalara çakıyor bu normal 🤣
Hahaha fiyat farkı da fazla ki sıvı soğutmaların bozulma ihtimali ve sıvı değişimi daha zahmetli.
Birde ufak bi ihtimal evet ama belli olaz elektronik alet sonuçta, sıvı kaçırma da yaşasa komple sistemi çöp eder
 

Ekler

  • IMG-20231031-WA0006.jpeg
    IMG-20231031-WA0006.jpeg
    1.3 MB · Hit: 603
güzel bi görüntü hariç sıvı soğutma sevmiyorum ben de
 
Geri
Top