Sizce FSR4 3000 serisine gelir mi

dlss3+fsr3 açıyorum fps 2 katına cıkıyor destekledigi oyunlarda
La tamam baba. DLSS 4 yani transformer modelini aç istersen üstüne AMD Frame Gen. açabilirsin. Ama FSR4 dediğin DLSS in AMD karşılığı. Frame gen. başka muhabbet.
 
d
senlik bişi değil sende dlss 4 var zaten dlss 4+ fsr kare üretimi açabiliyorsun ama 7000 serisi kartı olanlar için çok iyi oldu az önce denedim fsr 4 modunu açık ara kalite farkı var. Belki daha stabil modlar çıkar ama fsr 4 ün fgsini kullanamıyoruz galiba
fsr3 kaliteyi etkinlemiyor mu
 
d

fsr3 kaliteyi etkinlemiyor mu
fsr 3 ayrı kare üretimi ayrı fsr 3.1 açıp kare üretimi açtığında görüntü kalitesinde dlss4 e göre 2 2.5 kat daha kötü olur lakin dlss 4+ kare üretimi açtığın an görüntü kalitesi çok iyi olur. Ama 3000 serisinde DLSS in kare üretimi maalesef yok bunun için Fsr nin kare üretimini kullanacaksın yeni gelen fsr sürümleri ile de dlss+fsrnin kare üretimini kullanabilirsin ama DLSS nin kare üretimi kadar verimli olmaz. Eğer rdna 3 bir kartın olsaydı bizim gibi fsr4+ fsr 3 ün fg sini kullanacaktın ama 3000 serisinde böyle bir şey yapmana gerek yok. Yanlışlarım varsa düzeltebilirsiniz fsr4+ fsr 3 ün fg si kullanılabiliyodur diye düşündüm

Ayrıca kare üretimi görüntüye çok dokunmuyor kaliteye dokunan taraf Dlss fsr gibi teknolojiler
 
şuan zaten mod ile falan oyunların %90nında dlss artık 3mü 4 mü 3000 serisini ne destekliyorsa onu kare üretme kısmınada fsr3.1 kullanabiliyorum benim düşündügüm dlss+fsr4.0 kare oluşturma kısmıydı
 
Fsr nvidia'ya gelmeden önce amd'de 7000 serisinede gelsin birde 6000 serisi mobil ekran kartlarına afmf getirilsin önce
 
şuan zaten mod ile falan oyunların %90nında dlss artık 3mü 4 mü 3000 serisini ne destekliyorsa onu kare üretme kısmınada fsr3.1 kullanabiliyorum benim düşündügüm dlss+fsr4.0 kare oluşturma kısmıydı
FSR ve DLSS teknolojilerinin kare oluşturma teknolojisiyle bir alakası yok. Frame Gen. farklı bir teknoloji. Yani FSR 4.0 ı beklemenize gerek yok. Zaten son çıkan DLSS 4.0 teknolojisini kullanıyorsunuz.
 
şuan zaten mod ile falan oyunların %90nında dlss artık 3mü 4 mü 3000 serisini ne destekliyorsa onu kare üretme kısmınada fsr3.1 kullanabiliyorum benim düşündügüm dlss+fsr4.0 kare oluşturma kısmıydı
O biraz zor gelir diye düşünüyorum
 
FSR ve DLSS teknolojilerinin kare oluşturma teknolojisiyle bir alakası yok. Frame Gen. farklı bir teknoloji. Yani FSR 4.0 ı beklemenize gerek yok. Zaten son çıkan DLSS 4.0 teknolojisini kullanıyorsunuz.
kare oluşturma görüntüyü bozuyor diyorlar ozaman görüntüyü bozan direk fsr
 
kare oluşturma görüntüyü bozuyor diyorlar ozaman görüntüyü bozan direk fsr
FSR kaliteyi düşürüyor, kare oluşturma bazı artifactler yaratıyor. Yani ikisi de görüntüyü bir şekilde bozuyor. Fakat DLSS Transformer ve FSR 4.0 neredeyse native, bazı oyunlarda native'den daha iyi görüntü veriyor.
 
FSR kaliteyi düşürüyor, kare oluşturma bazı artifactler yaratıyor. Yani ikisi de görüntüyü bir şekilde bozuyor. Fakat DLSS Transformer ve FSR 4.0 neredeyse native, bazı oyunlarda native'den daha iyi görüntü veriyor.
dlss görüntü olarak eski kartlarda kullanılabiliyorsa neden kare oluşturma kullanılamıyor bence burda sakladıkları bir olay var
 
dlss görüntü olarak eski kartlarda kullanılabiliyorsa neden kare oluşturma kullanılamıyor bence burda sakladıkları bir olay var
Bilinçli eskitme yapılıyor. Nvidia son serilerde kas gücü olarak pek bir şey koymadı üzerine.
 
Geri
Top