Sonunda Okullar Kapandı

umarım ironidir
Deģil eve çok eğlenceli oluyordu benim icin ha yanlis anlama boş geçmiyordu dersler ders isliyorduk hayatik ilk kez okulda bu kadar zevk almistim 9 sinifa gidiyorum

Tabi kapanmasi saģlık acisindan iyi oldu benim icin fark etmeiyordu ha kapanmis ha kapanmamis
 
Meslek lisesine gidiyorum. Yüksek riskli ilde yaşıyorum. Haftada 2 kere okula gidiyorum. Hala gideceğim :(
 
Şu olayı anlamıyorum, madem 8 ve 12'ler okula gidecek, o zaman neden 20 yaş altına toplu taşıma kullanmak yasak?
 
Canlı dersler bitçekmi
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,450
Mesajlar
11,077,386
Üyeler
198,137
Son üye
claude_prompt
Geri
Top